Olasz fórum

Olasz fórum

Európa Liga: Cissé és Amauri döntött

2010. február 19. - Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa

Folytatódtak rögtön a Bajnokok Ligája után a második számú kupasorozat küzdelmei is, a versenyben lévő 2 olasz csapat pedig egyaránt bíztató eredményt ért el, a Roma Görögországban játszott sokgólos mérkőzést, míg a Juventus Amszterdamban nyert. Nézzük a meccseket:

A Roma igazán jól kezdte a meccset, Vucsinics már az első félórában gyönyörű góllal jutatta vezetéshez az olaszokat. Az első féidőben nem is változott már az eredmény, a fordulás után viszont a gyámoltalan Doni mellett egy szöglet után egalizált Szalpingidisz. Volt válasza a Romának, egy jogosan megítélt büntető után Pizarro megint előnyhöz jutatta a bordókat. A mérkőzés azonban csak ekkor érte el tetőpontját, hisz a hazaik a 80. percen túl szereztek két gólt, először Krisztodolopulosz révén, majd Cissé mutatta be, hogy extrém haj nélkül is tud ugyanolyan zseniális lenni. A zászló ennek ellenére a Romának áll, nehezen tudom elképzelni, hogy az Olimpicóban ne verje meg biztosan a Panathinaikoszt, nem egy rossz eredmény ez a vendégeknek, Rómában minden kiderül. (Panathinaikosz-Roma 3-2)

 

Amszterdamban minden remekült indul a hazaiknak, Szulejmani korán gólt ért el, de csak ezek után indult be a Juventus, Amauri mindkét félidőben betalált, és ez szép, dicséretes, de nem jelenti azt, hogy a Juventus gondjai megoldódtak, csak azért, mert Amauri végre-valahára kifogott egy jó napot. Az idegenbeli győzelem ezzel együtt is szép dolog, erősen valószínű, hogy Torinóban továbbjutást ünnepelhetnek a zebracsíkosok. Kerestem, de sajnos sehol nem találtam képi összefoglalót a meccsről, amint találok, teszem is be. (Ajax-Juventus 1-2)

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr181773729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.19. 17:05:22

Szép gólok meccse volt a Romáé!

Nem láttam egyik meccset sem, de a Juve-meccs krónikájára rápillantottam még tegnap - ezt írta a yahoo: ,,Szalihamidzsics kungfu-szerű belépője után villant a piros. Talán túl szigorú volt a bírói döntés." :))

Majd megnézem, de egyelőre én sem találtam összefoglalót!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.19. 20:30:11

@RolloJuve: Kösz, ripsz-ropsz megmutatta, az első amauri nem volt kutyafüle!

RolloJuve 2010.02.19. 20:49:06

@mbemba: az uefa.comon ennyi van ingyen, ha jól tudom. Örülök neki, hogy nyertünk egyébként. Amúgy az utóbbi két meccsen is fordídottunk, előtte a szezonban egyszer se. :D

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.19. 21:05:56

@RolloJuve: Hamarosan nem lesz szükség fordításokra:) Iaquinta visszajön, Camoranesiről nem írnak még semmit, de gondolom hamarosan ő is.

Juve, hogy Caceres ügyében Bettegáék Barcelonába mennek, és a 13-at megpróbálják megfelezni, s végleg meszerezni Caceres jogát. Azt mondják Guardiolának nem kell különösebben, vagyis meglesz a biznisz. Az is mellette szól, hogy Fonseca az ügynöke!

RolloJuve 2010.02.20. 09:10:13

Nyúlképű Fonseca? Az nem rossz. :D

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.20. 09:17:29

@RolloJuve: Ügyes srác volt, szerintem! (Nem Torinóban!) Felidézve alkatát, helyét, kinézetét nekem Inzaghi jut eszembe. Persze sokkal kevesebb küzdő lélekkel!

Mondjuk annyi, mint Pippóban van... :)

Giannichedda 2010.02.20. 10:18:18

@mbemba: Nekem inkább Kuranyi! :)

Tavaly ilyentájt még alap volt nála, hogy küzdött! :)
Amúgy pl. a rögzített helyzeteknél én úgy vettem észre Diego inkább az egyik magas és jól fejelő hátvédünket keresi a labdákkal, Camoranesi visszatérésével viszont sokkal több "értékelhető" labdát kaphat a brazil.
Mert azért valljuk be DC, vagy Caceres, így vagy úgy, de nem tudta teljesíteni ezt a feladatot.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.20. 10:25:36

@Giannichedda: Szerintem félreértettük egymást! Fonseca kapcsán említettem Inzaghit! Kurányi és Amauri, hápppersze! :)) Hogy mennyit tudnak bajlódni a hajukkal!?!?

www.forza-roma.com/wp-content/uploads/image/Kuranyi.jpg

Na, ki van a képen? :)))

Giannichedda 2010.02.20. 10:45:35

Én passzolom... De azért mert én "fejetlenül" post-olok, te még ne tedd ugyanezt! :D

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.20. 11:01:50

@Giannichedda: Pedig bizony bizisten ott volt az Amauri-tekintetű Kurányi! É:))

Egy másik:

www.topnews.in/sports/files/Kevin-Kuranyi_0.jpg
süti beállítások módosítása