Olasz fórum

Olasz fórum

Mindjárt itt a Giro! :)

2012. február 09. - .Frajti

Ugyan még csak februárt írunk, kint még hó van, sőt Olaszország olyan pontjain is jelenleg, ahol amúgy nem jellemző, tovább hideg és fagy. De mindjárt itt a május, és a talján nép körversenye, a Giro D'Italia. Egy kis ráhangolódás a versenyre már most, a világ minden pontjáról érkezett őrült szurkolóival:

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr814085351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.02.09. 23:42:58

Naaaaa! :)) Ha rajtad múlna, már ilyenkor felküldenéd őket az Etnára! :)))

www.youtube.com/watch?v=QTOd2tq0OVM&feature=fvst

Na jó, oda nem, mert oda idén nem mennek. Itt az útvonal: www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2012/it/

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.02.09. 23:54:50

Mivel Nápolyt kihagyják, így már nem is érdekes. Na jó, Veronát azért megnézem. :)

.Frajti 2012.02.10. 08:57:26

Lesz azért így is bőven csemege. :)

oleandro 2012.02.10. 09:27:50

Mondjuk engem az agyondoppingolt bringások még bringásként sem érdekelnek, de háttértévézés gyanánt szívesen nézem a giro appopóján az olasz tájat. Ahogy látom, ha sok szép tengerparti szakasz nem is lesz, a szokásos hegyek mellett a toszkán-umbr tájakon is jócskán lehet majd élvezkedni

Apropó Etna: én legközelebb így mennék: :)
supermaratonadelletna.tk/

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.02.10. 09:32:49

@.Frajti: Számodra melyik a leg?

@oleandro: Szerintem sokan vagyunk így ezzel. A link viszont az félelmetes. Én ha megyek futni, akkor gondosan kerülöm az emelkedőket. Szerintem a Nyugatinál az autós felüljáró magasabb, mint a Monte Bianco! :)

.Frajti 2012.02.10. 09:35:01

@oleandro: agyoncuccolt vagy sem, ettől függetlenül szerintem így is bőven emberfeletti dolgokat visznek véghez. + focit is nézel gondolom, pedig ott is megy az anyagozás, csak ott max nincs ennyire szükség, mert másfél órát futkosni nem olyan, mint 6-7 órákat nyeregben 50-es átlaggal nyomni...

@mbemba: én a hegyibefutókat szeretem igazán :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.02.10. 09:47:52

@.Frajti: Konkrét idei szakaszra gondoltam inkább.

.Frajti 2012.02.10. 10:26:12

@mbemba: Hát az a helyzet, hogy mindegyiket kedvelem, ahol vagy már jártam, vagy valamiért régóta szimpi. Verona csapatidőfutam lévén kevésbé motiválna, de a várost imádom. Az utolsó hét meg maga lesz a Kánaán nekem. Szebbnél jobb hegyek egymás után. Nem tudok választani belőlük. :( :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.02.10. 14:14:21

Befutó Assisiben, az igen! Bácsi barátaim szerint a Pordoi a leg!

.Frajti 2012.02.10. 17:00:54

@mbemba: Hát nem kutya. Kérdés, mennyi hó lesz még akkor. :)
Bár, ha idén így folytatja a tél, az is lehet, hogy több helyen is lesz még. :D:D
süti beállítások módosítása