Olasz fórum

Olasz fórum

Nápolyból startol a 2013-as Giro

2012. szeptember 25. - mbemba

A Giro szervezői olyan videót rittyentettek, hogy a sportág sok-sok fenéjét könnyű elfelejteni néhány percre. A 2013-as körverseny Nápolyból fog indulni május 4-én. Egyelőre ennyit tudni! Hogy május 26-ig hol fognak kerekezni a Girardengo-utódok, azt még nem tudni.

Szeptember 30-án fog kiderülni!

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr64800748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.09.25. 17:43:53

Akkor most kivételesen meg fogom nézni a rajtot, illetve, ha jó lesz az útvonal bele-bele fogok nézni a versenybe. :)

.Frajti 2012.09.27. 17:37:07

Én kivételesen helyszíni nézést tervezek. Élő közvetítést nem ígérek, de talán egy beszámolóval idekeveredhetek. Bár sajnos a Comói-tavi utunkról se tudtam írni, pedig... Hú, szerelem lett. Imádom a tavakat, imádom a hegyeket, egyszer éltem hasonló közegben, német nyelvterületen, de nem... Ez volt az, amit örökre élvezni tudnék. És bringásként feltekerni a Madonna del Ghisallora, magam se hittem volna, hogy ily hamar valóra válik az álom. Az, hogy mit éreztem, amikor megpillanatottam a kápolnát... nem lehet azokat visszaadni, libabőr a háton, könnyek a szememben, bakker, elérzékenyültem totálisan. Ami persze annak is köszönhető volt, hogy egy fos bringával és az utolsó 10 km-en fél térddel másztam meg a hegyet...
Varenna meg.. Imádtam, tudtam, hogy imádni fogom, és a tóparton inni egy jó kávét, és csak élvezni az életet... Igen, tényleg ez a dolce vita...

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.09.27. 20:27:51

@.Frajti: Átadtad az örömét!

A blog pedig itt, megvár!
süti beállítások módosítása