Olasz fórum

Olasz fórum

Hajrá Juve! (holnap Bajnokok Ligája-döntő)

2017. június 02. - mbemba

Úgy hozta a sors, hogy idén elég sok Real-meccset láttam. Engem bizonyisten meggyőztek! Sokszor láttam őket hátrányban focizni és valahogy mindig behúzták, ha nagyon kellett. Elől félelmetesen erősek, ráadásul szerintem két legjobb-leghasznosabb emberük nem is ott játszik: Marcelo olyan formában focizik hónapok óta, hogy Roberto Carlos kutyafüle mellette és Isco is hétről-hétre előre-hátra hatalmasat teljesít.

Olaszfórumosként persze a Juvének szurkolok és mindenekelőtt Buffonnak. Hiányzik neki ez a Bajnokok Ligája-serleg nagyon. És ha meglesz, akkor alighanem Aranylabdája is lesz. Nagyon összeszedett csapat a torinói, le a kalappal a szakmai vezetés előtt, mert szerintem sokkal kevesebb pénzzel gazdálkodva – az európai óriásokhoz képest – nagyon jó csapatot állítanak ki.

Nem is okoskodnék tovább átadom a szót Evrának, az utóbbi évek legjobb kedvű Juve-játékosának:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr2412560453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása