Olasz fórum

Olasz fórum

Játszunk piros-fehér-zöldeset a BL-ben II.

2009. szeptember 17. - Bunyom

SZEP VOLT LOKI! SZEP VOLT LOKI! SZEP VOLT LOKI! SZEP VOLT LOKI!

SZEP VOLT LOKI! SZEP VOLT LOKI! SZEP VOLT LOKI! SZEP VOLT LOKI!

SZEP VOLT LOKI! SZEP VOLT LOKI! SZEP VOLT LOKI! SZEP VOLT LOKI!

 

Mindenkepp ezzel akartam kezdeni, ezen nincs mit magyarazni.

 

Lezajlott a 2009/10-es evad Bajnokok Ligajanak elso forduloja. A kozvetitesi jogok kozepkori modszerekkel torteno (ko – papir –ollo) kisorsolasa alapjan akar adhatta volna a meccseket a story TV is ket Esmeralda kozott, de nem… egy olyan csatornahoz kerultek, amit az emberiseg magyar resze nagy tobbsegben sajat hibajan kivul keptelen elerni.

Budan meg olyan kocsmat sem talaltam, ahol lehet BL-t nezni…

Maradt a stream, az meg olyan amilyen…

Szoval a meccsekbol sokat nem lattam, viszont nalam vannak a jatekunk eredmenyei. Keszitettem statisztikat, megkuzdottem a szamokkal, kepletekkel es sikerrel jartam.

A statisztikak alapjan probaltam megfejteni az egyuttes predikcios kepessegunket. A tippelt eredmenyekbol elkeszitettem az atlagos tippet minden meccshez, persze itt-ott kerekitenem kellett, ezert a kep torz, de iranyado.

Az osszes jatekos tippjeibol ezek a joslatok allnak ossze:

 

        Liverpool                      4          -           0                      DVSC

        Lyon                            2          -           1                      Fiorentina

        Internazionale               1          -           1                      Barcelona

        Marseille                      1          -           1                      AC Milan

        Juventus                       2          -           0                      Bordeaux

 

Csoporthelyezesek:

        DVSC :            4

        Fiorentina:        2

        Internazionale:   1

        AC Milan:        2

        Juventus:           1

 

Ezek a tippek ebben a forduloban 5 (3) pontot hoznanak, ami nem is olyan rossz, sot. Most veregessuk meg a vallunk.

Gyoztest csak a jatek vegen hirdetunk, de itt vannak az elso fordulo utani pontszamok:

 

 

pytho6 (3)
dms5 (5)
Matteo_B4 (1)
popp4 (3)
Zigi3 (3)
madbalee3 (3)
ulver3 (1)
mbema3 (1)
Bunyom3 (1)
giacinto2 (1)
Klárensz1 (1)
.Frajti1 (1)

 

Azert mindenki szamolja at a pontjait. Egyelore senki se csuggedjen, messze meg a vege.

Pontszamok kijavitva. Az athuzottal jeloltem a regi pontokat. Zigi altal szamolt pontok majdnem helyesek. Az elteresek abbol adodnak, hogy a dontetlenre vegzodo meccsek megtippelese minimum 2 pontot er, mivel talitalalat eseten 3 pont, viszont ha nem telitalalat, akkor a csapatok kozti golkulonbseg helyes megtippelese +1 pontot er, igy 1 (eltalalta, hogy X lesz) + 1 (megegyezo golkulonbseg) =2 pont jar.

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr791388152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.17. 13:45:12

Szép volt Loki, szép volt dms!

ulver 2009.09.17. 15:57:42

Szép volt Loki!
Nem tudom nem megjegyezni, hogy az olasz csapatok nem mutatták meg az első fordulóban, hogy most majd másként lesz, mint tavaly.
Anglia 4-0-0
Spanyolo. 2-2-0
Németo. 2-1-0
Olaszo. 1-2-1
(ha már statisztika...)

Márészről pedig fellebbezni szeretnék, mert én két pontra számítottam (Inter-Barca X, Liverpool-Loki 1), légyszi megnézni.

dms pedig lehengerlő, calciopolit sejtek a háttérben, vagy a jövőből jött...

Zigi 2009.09.17. 16:02:18

Hát nem tudom, én utánaszámoltam az egésznek az általad leírt pontozás szerint, de nekem egész más végeredmény jött ki. Íme:

1. pytho 6
2-4. Matteo_B, dms és popp 4-4
5-8. Bunyom, mbemba, madbalee és ulver 3-3
9-10. giacinto és Zigi 2-2
11-12. Frajti és Klárensz 1-1.

Zigi 2009.09.17. 16:05:02

@ulver: Neked a Lyon-Fiorentina 2-1-es tippért jár 2 pont és a Pool-Loki 4-0-ért egy. Az Inter-Barcára 1-0-át tippeltél.

Bunyom 2009.09.17. 16:17:55

En egy excel sheet-et hasznalok a pontszamitasra, lehet hogy nem tokeletes meg.
Atnezem. Kis turelmet

ulver 2009.09.17. 16:58:45

@Zigi: jaja, jogos, a lyon és a Liverpool volt meg. Azt meg el is felejtettem, hogy gólkülönbségért is jár +1 pont.

Klárensz 2009.09.17. 22:55:57

Bunyom nem elég, hogy utolsó vagyok, még a nickemből is kihagytál egy l betűt.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.09.23. 20:15:39

Úgy tűnik, hogy Gilardino nem játszik a Debrecen ellen. 2 meccset kapott, pedig a firenzeiek abban reménykedtek, hogy egy meccses sem lesz az eltiltás!!

Még óvhat a Firenze!

Bunyom 2009.09.24. 08:31:31

@mbemba: Nem tudom, hogy ez jo vagy rossz hir. De ha a Loki ugy jatszik, mint ahogy tette a Pool ellen, akkor mindenkepp emelt fovel mehet le a palyarol. Ma hallottal, hogy Bodnar leserult, remelem nem igaz a hir. Ha igen, akkor remelem nem komoly, ha megis, akkor mielobbi gyogyulast neki!
süti beállítások módosítása