Olasz fórum

Olasz fórum

Kaland

2009. december 30. - mbemba

Micsoda történet! Ezt mondtam magamban, mikor olvastam a repubblica cikkét, aztán emésztgettem a sztorit, gondoltam rákeresek, mert ez nem lehet igaz. Aztán kiderült, hogy az – legalábbis mások is megírták!

Az biztos, hogy pár száz Palermóba tartó ember nagyon pipa volt, de az valószínű, hogy pár év múlva úgy fogják tudni szórakoztatni barátaikat, mint Háry János.
Többen Lombardiából haza szerettek volna repülni délre, hogy otthon töltsék az ünnepeket, de a repterek kifutóinak jegesedése, meg a hó miatt ez nem sikerült. Nyolcszázan közülük úgy gondolták, hogy Genovából mennek haza hajóval. Este tízkor indultak volna a kikötőből, de a gépcsarnokban tűz ütött ki.
 
Átszálltak volna egy másik hajóra a sok viszontagságot (odissea mondja az olasz, Odüsszeuszra gondolva) megélt utasok, azonban, akkor az autók parkolójában történt egy baleset. Ráadásul halálos baleset. Egy munkás, aki a hajón dolgozott két kamion közé szorult.
 
Éjfélkor bejelentették, hogy a hajó (La Superba névre hallgat, A Büszke, A Pazar) nem indulhat el. Fél háromkor sikerült átszállni egy zsúfolásig megtelt hajóra.
 
Sem a repubblica, sem a messaggero nem közölte – egész pontosan, én nem találtam –, hogy az utasok megérkeztek volna Palermóba.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr241631697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.12.30. 15:27:30

Kösz! :))
Gondolj bele, mi izgalom, mi telefonálás lehetett azokban az órákban!
Meg öröm a kikötőkben.
süti beállítások módosítása