Olasz fórum

Olasz fórum

Inter-Fiorentina 1-0 (Olasz Kupa, első meccs, videóval)

2010. február 03. - mbemba

Jó kis párharcok voltak itt! Például jó étvággyal felzabálta Gilardinót. A nagy zabálást biztosan nézte Lippi, s azt mondta magában: Nehogy mán Legrottaglét vigyem ki Afrikába!

A jó öreg - egyébként nagyon érzékeny - Materazzi (lásd sérelmek felpanaszolása a bírónál) lehet, hogy a vuvuzelára még jobban beindulna. Aztán ott volt a Maicon-Vargas csata. Az egekbe emelt brazil emberére akadt - kapott egy méretes kötényt is - láthatólag visszafogottabb volt. Vargas szerintem világklasszis! Pedig milyen szörnyen csúnya kiskacsa volt. De Jovetics és Ljajics a garancia arra, hogy a perui eladása után is lesz öröm Firenzében. A válogatott jelölt Montolivo viszont szörnyen szürke volt.

Maradt izgalom a firenzei visszavágóra! Reméljük, hogy a ma játszó srácok április 14-én nem lesznek a pályán, mert Prandelli és Múúúú csak arra figyelnek, hogy a klasszisaik a BL-ben nyújthassák a legjavát!

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr891728077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Calogero 2010.02.04. 10:28:18

Nekem Materazzi az egyik kedvenc játékosom (elsősorban 2005/06-os idénye miatt), volt év, amikor szerintem még aranylabda esélyes is lehetett volna.. de azért a jelenlegi formája alapján VB-re vinni szerintem öngyilkosság lenne. Borítékolható piros lapok, felesleges szabálytalanságok a 16-os környékén, plusz a legendás rossz híre, ami miatt garantáltan ellene fújnak a kétes szituációkban. Persze még így is klasszisokkal jobb, mint Legrottaglie, de a legjobb lenne mindkettőt távol tartani Dél-Afrikától

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.04. 13:42:00

@Calogero: Háááát mindenem csak a kedvencem nem:)), dehát nélküle hol lenne meg a világbajnokság. A felesleges szabéálytalanságok terén nagyon értem, amit mondasz, de gondolj bele, hogy a vébén mennyire tartotta magát Lippi kéréseihez: mikor kiállították csendben levonult, mikor tizenegyest fújtak be róla, akkor is könnyen tudomásul vette - szóval hallgat a jó szóra. és hát van egy csomó idő még, fog játszani komoly-komoly meccseket, aztán Lippi atyánk dönt!

Gondolom arra az idényére gondolsz, amikor a Perugia hátcvédjeként tizenvalamennyit szerzett.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.04. 14:16:49

@dino vercotti: :))

Lassú vagyok, nem értem, miért nem jó Parmának a B? Félnek, hogy kiesnek?

Pár hete a guglival Pompeibe mentem! :))

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.04. 14:20:33

@dino vercotti: Belegondolva, talán félhetnek a kieséstől! Rendben, félhetnek! :))

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.02.04. 14:36:25

@mbemba: ez még akkor volt, amikor a csapatok szurkolói tiltakoztak a Serie B szombati játéknapjai ellen.

Calogero 2010.02.04. 14:44:55

@dino vercotti: :)
mbemba, ami leírtál indokként, abban kapásból ott van egy kiállítás + egy róla befújt 11-es is.. Na ezért nem kellene kivinni. egyébként meg csak azért imádom, mert én is védőt játszottam és néha eszméletlen, hogy mit leművel. Jobb napjain persze.. Mourinhótól most ismét kapott némi lehetőséget, de pl ahogy a Juve ellen szerelte Diegót a 16-ostól 5 centire, abban minden hibája benne volt. Hiába vittel el a labdát elvileg szabályosan, 10-ből 10 bíró szabadrúgást ítél ilyenkor ellene, amiből 5 ilyen távolságból be is megy. Szóval én Chiellinire, Nestára, Mottára és Santonra szavazok, utóbbi kettőre sajnos nincs nagy esély kezdőként

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.02.04. 15:12:11

@Calogero: a kiállítás és a befújt 11-es tudtával írtam, amit írtam! A fegyelmezettségét emeltem ki: véleményes 11-eskor csak jelezte, hogy nem ért egyet, kiállításkor szintén! Nekem nagyon megmaradtak ezek a jelenetek, mert tudtam, hogy csak Lippi utasításai miatt lefojtja magában az állatot!
Cannavaro tuti utazik, Chiellini is, Nesta ha akar, ha tud! Ha Nesta nem megy, kell még egy ember oda! De lehet, ha megy akkor is, gondolva például arra, hogy sérülékenyebb.

Materazzi darabosságát, ütemtelenségét, néha gazemberségét a végsőkig elismerem! :))

popp · http://koncertblog.com/ 2010.02.04. 21:52:55

Hú nagyon jó meccs ez a Roma-Udine. Egy jól játszó Udinese ellen vezetünk 2-0-ra. Forza Roma!
süti beállítások módosítása