Olasz fórum

Olasz fórum

Delneri a mágus? (Frajti simán nyert, 3. forduló)

2010. szeptember 19. - mbemba

Mindenféle támpontot kínál itt mindenki az első három forduló alapján: a Juve ezzel a győzelemmel mintha azt mondaná, hogy fenékig tejfel lehet minden; a Milan egészen jól focizva sem verte meg Argentína C-t. Az Inter? Végül is ugyanúgy nyertek, mint Múúúú idején: előny ott, aztán be-ledaráljuk!

Talán régebbi kép, de új is lehetne

A Roma, az aztán külön fejezet! Most éppen azt próbálják ki, hogy lehet-e ugyanolyan rosszul kezdeni az idényt, mint az utóbbiakban. Nem láttam a meccset, de azt látom, hogy hiányzik Riise, illetve, hogy Cassetti és De Rossi meccs közben lejött, kezdett Rosi és Burdisso bratyója is már bejött az első félidőben. Ilyen körülmények mellett nem véletlen, hogy jönnek a kapott gólok.
 
Le kalappal a Cesena, a Lazio és a nápolyiak előtt!
 
Ha egyes játékosokat akarunk kiemelni, akkor Di Vaio és Eto’o teljesítménye sikít (előbbi egyenlített 2-0-ról, utóbbi fordított 1-0-ról). És Frajti sem semmi, ledózerolta mezőnyt. Ő 7 pontot szerzett (2 + 3-mal), a második Panucci és DavidE 5-tel – az utolsó meccs előtt már megvolt a győztes.
 
Jut eszembe… Komannak izgalmas percei voltak, bejött (80. perc), mikor csapata vezetett, aztán ripsz-ropsz fordított a Napoli egy talán improvizált szabadrúgás-figurával és Cavani mesterművével – Koman mindkétszer helyzetközelben volt, de véleményem szerint nem okolható. Aztán az utolsó percben, szintén egy szabadrúgás-figura után hatalmas passzt adott Palombónak, aki nem tudta bevágni. 1-2 lett így a Samp-Napoli. A többi magyar nem kapott szerepet – Garics végig a pályán volt, de ő, sajna, csak egy kicsit a mienk.
 
Figyelem, szerdán forduló, tippelünk akkor is!
 
Az eddigi győztesek:
1. forduló - ulver, Epsilon (2+3)
2. forduló - Automata Hari (0+6)
3. forduló – Frajti (2+3)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr822308845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Frajti 2010.09.19. 23:10:17

Hű, pont jöttem ide a tippjeim megnézni, hogy is sikerült minden, de ilyen főoldalra nem számítottam. :D

DavidE 2010.09.20. 08:02:11

Gratulálok .Frajti!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.09.20. 10:07:30

Iaquinta elmondta részletesen: Amikor itt játszottam, akkor is a bajom volt a szurkolókkal. Bejöttem nagy játékkedvvel, gólt akartam rúgni, de a közönség csúnya dolgokat mondott anyámról, és én így reagáltam. Megbántam, hibáztam, mert nem mutattam jó példát!

Pozzo, az udineiek elnöke, azt mondta, hogy ő ilyet még nem látott (:) szmájli zárójelben.

Idejött Castel di Sangróból, szegény gyerek volt, az emberek itt szerették őt. Majd elengedtük egy olyan nagycsapatba, mint a Juventus. És ő ezt tette!

@.Frajti: ,,..., hogy is sikerült minden..." Ezek szerint csak ösztönösen tippelgetsz? :)

.Frajti 2010.09.20. 11:34:04

@mbemba: A héten nem volt időm, semmire nem emlékeztem már. :) Bátyám jött látogatóba, városnézés volt, meg sok-sok bier. :D

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.09.20. 11:43:13

@.Frajti: Én tök józanul hoztam össze 1 (értsd egy) pontot! Következtetés: inni kell!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.09.20. 13:23:14

A Samp 20 hónap után veszített otthon a bajnokságban!

.Frajti 2010.09.20. 20:57:26

@mbemba: nekem se részeg tippelés volt, csak fáradt :)

amúgy a hétvégén nagyon ment, spanyolban 4 telim van, és 8 kimenetelem, és ma van csak a 10. meccs. :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.09.20. 22:10:39

@.Frajti: Rengeteget keresem én is, azt az egyensúlyt ezen állapotok között! :)
süti beállítások módosítása