Olasz fórum

Olasz fórum

Ha okos, visszavonul

2011. március 13. - mbemba

Mikor a labdát letették a szabadrúgáshoz már lejátszottam a fejemben: Totti belövi, a Roma nyer, s a 10-es bejelenti visszavonulását a győztes 90 perc után. A 2-0-t jelentő tizenegyes értékesítése csak a nyomaték lehetne.

Láttam, mikor felállt néhány buktatás után – nem, mint rugó tette. Láttam, amint megpróbál letámadni – nem reflex volt, össze kellett szednie magát nagyon –, amint belefut az ellenfélbe, s azt is, amint Flóriként teszi csípőre kezét.

Visszaemlékeztem néhány frusztrált emberre valló reagálására.

Aztán elképzeltem, amint a nyári edzőtáborban a tréning 697. percében Ausztriában az edző – alias Montella haver – kérleli: FRANCESCO, még egy spintet! S nem láttam, amint összeszedi magát.

Világbajnok, volt bajnok, fáradt, néha frusztrált, viszont újra eldöntött egy derbit. A derbi pedig minden.

Kedves 10-es, világbajnok, Capitano barátunk, légy okos, s vonulj vissza!

(igen, tudom, hallom lazialés testvéreimet: Totti nem okos!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr812736154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oleandro 2011.03.13. 17:30:48

De nem akar még visszavonulni. Sosem akar. Amikor éppen nagyon nem megy neki, akkor azért. Ha meg nagynéha újra ő csinálja a partit, akkor meg azért.
Úgyhogy szerintem ha nem jön egy újabb komolyabb sérülés, nem is fog még egy jó darabig.
És ne is tegye. Ha nem is minden héten, de azért még szükség van rá. Ahogy ma is volt....:-)))))))

msadmin 2011.03.13. 17:55:39

No Totti, No Party..

bécika 2011.03.13. 17:59:00

Na nehogymá! Hajrá Totti, farkasok farkasa :DD

hallari 2011.03.13. 19:44:59

Még csak 34 és fél éves! Szerintem 3 szezon még simán benne van...

Panucci 2011.03.14. 09:47:12

Azaz igazság, hogy qrvára közel van ahhoz a bezonyos 200 gólos mérföldkőhőz a serie A-ban, szal Signorival ellentétben vigan elérheti, sőt még Baggiot is befaghatja, szal én aszondom, ha már ilyen közel van a célhoz, még ne vonuljon vissza.

popp · http://koncertblog.com/ 2011.03.16. 19:06:39

Szép poszt!
@Panucci: Igen, az a 200 még elég komoly motiváció!
süti beállítások módosítása