Olasz fórum

Olasz fórum

Ábel és László Attila

2011. június 05. - mbemba

Mindenféle zenei vetélkedőket valami miatt nem nézek. Tegnap este is Ábelre voltam kíváncsi, s azt néztem, hogy Ábelünk mit csinál ott fenn a rengetegben.

Arrébb nyomtam, s a Csillag születikbe néztem bele, s ott is ugynőt láttam.

Ma délelőtt végignéztem az előzményeket, s tudom, hogy Ábel volt az.

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr742958802

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Született június negyedikén 2011.06.06. 11:12:33

A Csillag születik szombati döntőjébe beletenyerelt a politika, és lehet, hogy még a végeredménybe is beleszólt. Nem, nem Nagy Sanyi alekoszos utalással tarkított, kacifántosan óvatos szociál-makroökonómiai helyzetértékelésére gondolok, mely szerint ....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása