Olasz fórum

Olasz fórum

Az Udinese és a Lazio vezetnek (coupé és Pietro nyertek)

2011. november 06. - mbemba

Nagyon pórul jártam ezen a hétvégén. Úgy döntöttem, hogy ezúttal – szakítva a hagyományokkal – csak desszertet eszek. Nem reggeliztem, nem ebédeltem, nem csipegettem, s egyszer csak érkezik a hír:.. nincs desszert! Nincs édesség, annak, aki nem eszi meg az egészet!

Nem! Nem ilyen keserű mbemba élete: egyszerűen csak tartalékoltam energiáimat a Nápoly-Juvéra, aztán az eső elmosta a terveket.

Így történt, hogy úgy kell egy kurta összefoglalót írni, hogy nem láttam egy árva meccset sem. Elmaradt a Genoa-Inter és az emlegetett Nápoly-Juve. Két BL-érdekelt csapatról is szó van, ők nekik különösen nehéz lesz a pótlás, de mindkét fél vezetői nagy megértéssel fogadták a döntést.

Az Udine és a Lazio az élre álltak, miután mindketten begyűjtötték a három pontot (Igen, Di Natale megint ügyes volt. Nagyon!). Legjobbkor: így két hétig felülről nézhetnek a Serie A seregére. Szerintem ez jót tesz az egészséges önbizalomnak. Talán azt mondják-gondolják magukban: Nem lehetetlen!

Pietro87 és 406 coupé nem először nyernek, íme az eddig győztesek: 2. forduló – Pietro 87, Frajti, 3. – Pietro 87, 4. – Gila 11, 5. – 406 coupé és Panucci, 6. – Gila 11, 7. – 406 coupé, 8. – madbalee, 9. – Pietro 87, 10. – madbalee, 11. – Pietro87 és 406 coupé, ugyebár? (az első fordulót december 21-én pótolják)

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr703359865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Frajti 2011.11.07. 10:02:01

1. Pietro87 4pont
2. 406coupé 3pont
3. madbalee 2pont
Gila11 2pont
5. Frajti 1pont
Panucci 1pont

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2011.11.07. 22:35:49

Mbemba is nyert már szerintem. Ha jól tudom.
süti beállítások módosítása