Olasz fórum

Olasz fórum

Frittata? Rántotta, méghozzá spenótos! (mbemba főz, 15.)

2017. július 27. - mbemba

spenrant_3_masolata_2_1.jpgAzt a kérdést tette fel valaki, hogy készen állsz-e a független életre. Ha igen, akkor el tudod készíteni az alábbi 30 fogást. Gondoltam nekem való könnyűségű étkek lesznek itt és bizony jól gondoltam.

Ott találtam ezt az olasz rántotta receptet. Frittata di spinaci, jól hangzott, került legalább tíz percbe, finom volt, laktatott és tetszett is!

Lám, mi került tíz percbe. Összekevertem a spenótot (spar fagyasztott, végén majdnem szárazra facsargattam) a tojásokkal (4-et), a sóval, borssal és a reszelt majdnem parmezánnal, a serpenyőbe olívaolajat öntöttem, kicsit megmelegítettem, ráöntöttem az említett masszát, mikor éreztem, hogy nem lötyög, akkor egy tányér segítségével átfordítottam,még sütögettem három-négy percet és készen is volt.

Így! Ennyi! Basta! :)

Tényleg jó volt, ette mindenki,kislány (három és fél), nagylány és egy negyvenes.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr312695445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása