Olasz fórum

Olasz fórum

Bonucci a forduló embere :) (s mbemba)

2012. december 10. - mbemba

Conte visszatért, a Juve pedig ugyanúgy masírozik előre, mint nélküle (Palermo-Juve 0-1). A milánóiak is nagyon szorgalmasak (Inter-Nápoly 2-1, Toro-Milan 2-4).

A forduló legkomikusabb pillanata: Bonucci ,,mellkasi lövés" című nagyjelenete (4,06-nál), Óriási! :)

a forduló leg-leg teljesítménye: Totti góljai és gólpassza.

a forduló legunalmasabb pillanatai: Di Natale és El-Shaarawy már megint gólt rúgtak,

a forduló figurája: az Inter szöglet utáni, Guarin által bevágott gólja,

a két utóbbi forduló legváratlanabb győzelmei: a Chievo genovai és szardíniai sikere (korábban egy pont sem volt idegenben, utóbbi kettőn rögtön 6).

mbemba nyerte a fordulót, mert ezekben az ínséges időkben 7 pont is elég (1+5).

Így állunk:

1. mbemba 5 győzelem,

2. madbalee 4 győzelem

3. 406 coupé, Automata Hari 3-3 győzelem,

5. Frajti és Pietro 87 2-2 győzelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr174958577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.12.10. 23:55:28

a forduló legnagyobb fejese: www.youtube.com/watch?v=8jW4yX88djI

Cavani is megint rúgott gólt, igaz az nem unalmas. :)

Mindent elmond a bolognai meccsről, hogy a riporter a végén már drukkolt, hogy jöjjön össze egy Lazio gól.

Egy kis nápolyi: Cannavarót és Gravát 9 hónapra tilthatják el, Gianellót (ex kapusunk) 3 év 3 hónapra. A klubra 1 pontos levonás, 100 ezer ojró várhat. Ebből már sajna nem tudunk szerintem kimászni, az eltiltások időtartamának csökkentésében bízok legfeljebb.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.12.11. 06:53:51

@Pietro87: Igen, Cavanit is oda kellett volna tennem!

Én már rég lemondtam a fogadási eltiltás-hírek okairól, megértéséről, követéséről. Biztos helyes, ha majd másodfokon is eltiltanak. De szerintem mem tisztességes bajnokság közben levonni pontot, pontokat.

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.12.11. 09:33:23

@mbemba: Na igen, ez a másik: holtszezonban kellett volna ezeken okoskodniuk, hogy a klub még időben tudjon reagálni egy-egy játékos kiesésére.

oleandro 2012.12.11. 20:14:32

Hát inkább szánalmas volt ez a Bonucci v. ki. a mutatványa is inkább kínos volt, mint komikus. Szinésznek is totál béna .
de hát izlések és pofonok :)

Ja, a Juve halad előre, de ezt "masírozásnak" hívni egyhén szólva ... hmmm....nagyot mondás. Azért ez sokkal inkább csak tovadöcögés.

Amúgy a capitano teljesítménye (2 gól, 2 gólpassz) előtt tiszteleg az egész olasz futballközlemény - kivéve az olasz fórumot :(

Szóval volt már jobb posztod, Mbemba. Sőt csak az volt!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.12.11. 21:10:51

Szerintem, annyira kínos volt Bonucci alakítása, hogy az már komikus, vagyis szerintem ugyanúgy gondoljuk.

Kommentekben elmondtuk a véleményünket Tottiról, én írtam le először itt, hogy zseniális! Teljesen egyértelmű, hogy a címadás nem a teljesítmények értékelése volt.

A hosszabb összefoglalókra, ahol alaposabb voltam gyakran semmilyen komment nem érkezett, így választottam ezt a takarékos megoldást, amelyikről úgy éreztem, hogy könnyebben kommentálható.

De tényleg sajnálom, hogy nem tetszett!

oleandro 2012.12.11. 23:40:03

rendben, elfogadom :) Csak így tovább! :)
süti beállítások módosítása