Olasz fórum

Olasz fórum

Olasz-brazil 3-2 (1982, világbajnokok 2.)

2008. december 27. - mbemba

Mikor a jómultkor újra megnéztem a dortmundi német-olaszt nem gondoltam arra, hogy sorozatot szeretnék a válogatottról. Azóta rájöttem, hogy élni kell a lehetőséggel, a jútyubbal! Előbb a világbajnok Itáliák meccsei következnek, aztán lesz más sorozat is!

Itt van rögtön az 1982-es, legendás olasz-brazil. 3-2 lett, mindhármat Paolo Rossi, alias Pablito jegyzi! A csoportmeccsekből három döntetlennel továbbjutó Contiék minden idők egyik legrajongottabb brazil csapatát győzték le.

Ezt a meccset nem láttam, viszont a Balaton partján sétálva percenként kérdeztem a bácsikat: Mennyi az állás?

Az első az olasz nyelvű összefoglaló, utána jön egy rövidített angol, majd a brazil. A legérdekesebb a brazil közvetítő: örül mindennek, csak gól legyen! Brazil, vagy olasz mindegy.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr53842561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madbalee 2008.12.28. 21:15:01

1 tipp a sorozat következő részéhez Olasz-Német 4-3 1970-ből;)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.12.28. 21:40:16

@madbalee: Ha a nép ezt kéri,:)) akkor megkapja! Most kapcsolok! ha ez a poszt a döntő lett volna, akkor az olasz-német szettet lezárhattuk volna. Nem mellékesen, egy nem lebecsülendő 3-0-al.

Zigi 2009.01.09. 17:26:31

A sorozat korábbi posztjához már beírtam,de ide is belinkelem a címet,ahonnan letölthetők az olasz válogatott korábbi meccseinek (többek között ennek is) teljes felvételei.
www.nazionaleitalianacalcio.it/italia.html

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.01.09. 19:08:08

@Zigi: Nem boldogultam vele! De meg kell(ene) vásárolni. Nem?
Mindenesetre köszönöm, nem ismertem az oldalt! Köszi!!

Zigi 2009.01.10. 10:47:05

Az oldalon klikk a Multimedia gombra,aztán a Galleria Video,majd Partite gombokra,s ott a lista melyeket lehet letölteni.Nekem lejött a 78-as olasz-magyar,meg a két évvel ezelőtti olasz-német is.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.01.11. 07:58:05

@Zigi: Köszi! Úgy tűnik menegetne, de mivel tönn mint 1 órás letöltési időt adott és most meló van...
Este meglesz, köszi! :))
süti beállítások módosítása