Olasz fórum

Olasz fórum

Tészta alla borsmustár, alias rukola (mbemba főz 5.)

2009. szeptember 23. - mbemba

Nem is értem miért vártam eddig a rukolával. Nem értem, mert eddig mikor kóstoltam mindig ízlett. Őkesernyékessége most sem keltett csalódást.

Ízlelgetni szívesen emelgettem ki eddig is mindenféle salátákból, illetve emelgettem le a pizzákról. Receptet a neten kerestem, aztán egy kicsit variáltam is. Végül így hoztam össze. Megfőztem a tésztát, és a tészta vízébe beletettem a bevagdosott paradicsomokat. Utóbbit jól meghámoztam, felaprítottam, és egy kisebb adag só mellett, borsot is tettem rá. Ezt már a serpenyőben. A dobozban vásárolt rukolát megmostam, hozzákevertem a tésztához, majd a paradicsomot rálöttyintettem.
 
A tetejére szórtam egy kis parmezánt. A recept azt kívánta volna, hogy pecorinót tegyek rá. Ezúttal bor is jutott a kaja mellé. A Sienából hazamenekített fehér Duca volt az.
 
Fogok még ilyet készíteni!

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr531399995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.09.24. 15:02:36

@popp: Én szomjaztam! :))
Éppen ezért megszavazok egy kis fehéret ebéd mellé! HUKK!

Catella 2009.09.24. 17:43:58

Imádom a ruccolát, de meleg kaján rögtön összeesik, és akkor már nem olyan jó. Úgyhogy maradok a hideg változatnál, egy kis parmezánnal:) Nekem ez a 2 együtt a csúcs, tegnap vacsira is ilyen volt.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.09.24. 17:51:44

@Catella: Igen, igen, éreztem én is, hogy jobb lett volna még később hozzátenni! Ezek szerint talán már hidegen is jó lett volna, sőt talán úgy lett volna a legjobb.
Úgy jöttem rá, hogy mikor a megmaradt tésztához tettem hozzá a megmaradt rúkolát, akkor sokkal erősebb, nyersebb, jobb volt az íze, pedig arányaiban talán kevesebb rúkola jutott a tésztára.

lifelike 2009.10.04. 17:10:17

több kajás, olaszos kulináris, olaszos lifestyle poszt kellene, kevesebb foci
:)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.10.04. 17:45:16

@lifelike: Napokban elmélkedtem ezen, ötletek is vannak, idő pedig annyi amennyi! Focit még mindig gyorsabban megírom, ott biztosabb lábakon állok.

Kaja, nem kaja, a segítséget elfogadom!

Pirandellus 2009.10.05. 22:33:55

Budapesten melyik közértben mérik a ruccolát?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.10.06. 07:43:02

Egy újpesti spar-nál lehet ezt megtenni!
Üdv itten!
süti beállítások módosítása