Olasz fórum

Olasz fórum

Az Internek áll a zászló (popp nyert a tippbajnokságban, 35. forduló)

2010. április 26. - mbemba

Az Inter és a Roma szkanderezése úgy néz ki, hogy a bikaerős Inter 32 másodpercig erőlködés nélkül az asztallap közelében tartotta az ellenfél mancsát, de a Romáról kiderült, hogy nem is olyan gyenge fiú. A 33. másodpercben a Roma meglepve a közönséget nem hogy egyenlőbe hozta az állást, hanem át is billentette. Most pedig megint fordult az állás.

Szóval most megint az Inter mellén a scudetto. De volt itt egy zseniális Palermo, egy kevésbé zseniális, de egy szép, életjeleket mutató Juve is. A Lazio és a Bologna idegnyugtató győzelmeket szerzett. A Livorno pedig megmutatta, hogy van még büszkeség a világon.
 
És az nagyon jó, hogy Lippinek többen is jeleztek. Most csak Iaquinta, Pepe, meg a Lippinek folyamatosan gólokkal kiabáló Di Natalet nevét említem. De szerintem Marchisio is meggyőző volt.
 
A mi bajnokságunkban, ha jól számoltam popp nyert egy 2+3-mal. Gratulálunk!
 
1. forduló – Hitchiker (2 teli + 3 kimenetel)
2.  2. forduló – Frajti (3+1)
3.  3. forduló – Giannichedda (2+2)
4.  4. forduló – Lucarelli (3+1)
5.  5. forduló – madbalee, Giannichedda (1 + 5)
6.  6. forduló – Giannichedda (1 + 7)
7.  7. forduló – Hitchiker (2+3)
8.  8. forduló - Frajti, forzatotti (2+2)
     9. forduló - Automata Hari (2+1)
10. forduló - Frajti (2 + 3)
11. forduló – Automata Hari, Zigi (3+4)
12. forduló – Zigi (3+4)
13. forduló – Automata Hari (5+1)
14. forduló – madbalee (1+6)
15. forduló - mbemba (4+4)
16. forduló - popp (2+3)

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr11952149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.26. 13:13:59

Gratulálok popp mesternek!
Azért én Lippi helyében kevésbé lennék optimista, most volt egy jó meccse Iaquintának, de mióta is? No meg akik látták a meccset, azok is azt mondták, hogy persze szép, de komoly szerencséje is volt. Ez persze nem csökkenti az érdemeit, de nem ő fogja megmenteni az olaszokat. Én Di Natalét is súlytalannak érzem, bár nem kis dolog, hogy egyedül benntartotta az Udinesét. Toni meg maximum csereként lehetne hasznos.
Tényleg, Rossival mi a helyzet?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.04.26. 19:37:43

Iaquintáról annyit, hogy az ilyen melősok nélkül nem nyert volna vébét Olaszország. Októbertől március első feléig sérült volt.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.26. 21:15:37

@mbemba: Nekem semmi gondom Iaqival, csak arra céloztam, hogy nem ő fogja megmenteni az olaszokat az elég esélyes égéstől.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.04.26. 21:19:36

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Szerintem egy játékos sem tudja megmenteni, csak a csapat! És Lippi mindig erre épített mindent.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.26. 21:28:31

@mbemba: Legyen neked igazad, de mint csapatot sem látom erősnek az olaszokat. Meglátjuk.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.04.26. 22:17:36

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Én nem mondtam, hogy erősek, csak azt, hogy Lippi a csapatra épít.
És ezt jól teszi!

La Serenissima 2010.04.27. 15:44:53

én sem vagyok optimista, bár a nyolcig el lehet gyalogoni és akkor már nincs nagy égés.

amúgy már egy éve is azt mondtam, hogy a legjobb olasz csatárpáros jelenleg egyértelműen pazzini-cassano (jó, tudom, ez így úgyse lesz), és akkor még tízben sem volt a samp.

meg miccolit se tudnám kihagyni, annyira jó most.
süti beállítások módosítása