Olasz fórum

Olasz fórum

Szegény Cesena (Serenissima nyerte a másodikat)

2011. január 23. - mbemba

Volt szerencsém megnézni a Samp-Juvét, s a Milan-meccs felét, pontosabban első félidejét.

Ami a Samp-meccsen volt, azt félelmetes volt nézni. Mintha az egérrel kapkodták volna a játékosokat. Egy csomó melós volt a pályán, fantáziának nem volt helye. Mentek a robotok, s Di Carlo, illetve Delneri mindent kisajtolt belőlük. A játékosok pedig magukból. Nem kímélték egymást. Ütköztek, törték össze magukat, s mást is. Krászics gyorsasága, Pepe rámenőssége, meg Sissoko félelmetes fizikuma által némiképp kitűnt, de ez kevés volt az üdvösséghez. Kitűnt még két középhátvéd: Volta és Bonucci. Elsősorban az ő érdemük, hogy labdák nem jutottak el Pazziniig, illetve Amauriig.

A Milan kapcsán előbb a Cesenáról kellene szólni egy rövidet. Meglepően jó benyomást keltettek a héten, két San Siró-beli fellépésükkel. Ügyesen bontakoztatták ki támadásaikat, pedig a Milan ellen két  kontraemberük (Nagatomo és Giaccherini) sem játszott. Hősies védekezésre nem nagyon volt szükség.

A Milanról mit lehet mondani? Az első félidőben szerintem iszonyatos felállásban játszottak. Ibra, Cassano és Robinho alig-alig tett védekező mozdulatot, s ezért a Cesena gólt, gólokat lőthetett volna. Allegri véleményem szerint komolyat hibázott, mikor az említett hármast játszatta. Hozzátartozik az igazsághoz, hogy lehet más a meccs fekvése, ha a bemelegítés során Gattuso nem sérül le, illetve Nesta nem esik szerencsétlenül a huszadik perc környékén. Thiago Silva még nem tanult meg úgy ütközni, vicsorogni, mint Gattuso. Márpedig a brazil kapta a jó öreg Rino szerepét.

A Nápoly tovább varázsol – hatodszor nyert idegenben –, a Lazio elvérzett Bolognában – Zarate állítólag cassanósodik –, de a forduló meccse Udinében volt: Udine-Inter 3-1. A friuli főváros csapata eddig 33 pontot gyűjtött, a második Nápoly 40-et, a Milan 44-et. Mi van, ha Di Natale és csapata az első öt meccsén nem csak egy pontot gyűjt?

Amennyiben jól számoltam, akkor Serenissima volt a legjobb tippelőnk. Két meccset pontosan eltalált, ötnek pedig a kimenetelével volt tisztában már jóelőre. Ez pedig 9 pont. Gratulálunk!

1. forduló – Zigi

2. forduló – La Serenissima

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr12608653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Frajti 2011.01.24. 10:22:19

Köszönjük, hogy a Rómát külön kiemelted! :P

Grat Serenissimának!

Cassanot ennyire nem kedveled?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.01.24. 16:00:49

@.Frajti: Kámmingaut következik:) a Chievónak szurkolok. Ha európai meccsek vannak, akkor inkább a Juvénak szurkoltam, de ma már Inter, Milan, Roma, nekem teljesen mindegy. Az Inter volt a legellenszenvesebb, ehhez képest tavaly úgy szurkoltam, mint a vébé alatt 2006-ban.
Szeretem a délieket, különösen a Nápolyt, kicsit a Palermót.
Ha a rómaiakról kérdeznek, akkor egyértelműen Roma-szurker vagyok.

Cassanót kifejezetten szeretem. Garronénak ugyanazt mondtam volna hasonló helyzetben, ha hasonlóan vagány vagyok. Szeretem, hogy nem akar megfelelni a környezetének. Ha provokálják, akkor ő reagál. Néha akkor is reagál, ha nem provokálják. Feró (a csótány) kedvenc zenészem. Pontosabban ott van az első háromban.

Leírtam ezt, mert úgy érzem félreértettük egymást.

Időm kevés, kiegyensúlyozott, mindenkire gondoló posztokat nem tudok írni. De remélem, hogy az odafigyelés egy beépített elem.:)

Matto 2011.01.24. 18:31:31

A RDirecta megkegyelmezett nekem, és sikerült megtekintenem a Napolit a 2. félidőre. Erősen felejtős meccs volt, legalábbis ezen részében, de Gargano-Lavezzi-Matador azért kitett magáért. No meg a riporter a maga kis versikéjével: ieri, ogggggi, domani, segnnnna sempre, Matador Cavaaaaani!!!:)
A 2. gól után eldalolta a drága riporter úr, cseppet sem elfogultan.
Garganot meg lecsérelte Mazzari, aztán jó odaszólt neki, hogy ez azért nem volt így jó :)

Nem hiába, a Napoli az Napoli.

Matto 2011.01.24. 18:34:38

@mbemba:

Ezt az AS ROMA-át még megbeszéljük :) Nem is értem!
Bár már eltávolodtam a főváros hipóskék gárdájától, de azért na!:)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.01.24. 20:03:51

A LÉNYEG: 27-25!!

:)))))))))))))))))))))

@Matto: Si gonfia la rete, si gonfia la rete, és ezt huszunhétszer. :))
Megy a szekér, tolja a hármas kegyetlenül.
Úgy tudnám teljesen nem elásni magam, hogy elmondom azt is, hogy SIGNORI az abzsolút kedvencem, már kábé 15 éve.

De a LÉNYEG: 27-25!!!!

La Serenissima 2011.01.26. 18:59:27

pedig már kezdtem azt hinni, hogy genetikailag képtelen vagyok fordulót nyerni...
süti beállítások módosítása