Olasz fórum

Olasz fórum

Már négyen a BL-helyért (406 hatosa nyert)

2012. március 19. - mbemba

A Juve és a Milan sikeres hétvégén van túl, s még jobban meglógtak a hajtóktól. Így fel sem vetődik, hogy a Lazio, a Nápoly és az Udine lehetne akár második. A forduló gólja a Sienában győztes Novara második találata.

Leültem megnézni a Firenze-Juvét, de szokásaimtól eltérően nem tudtam vállalni a második negyvenötöt, elpucoltam a stream elől a második gól után rögtön. Szerintem egyértelmű, hogy a Fiorentina játékosai közül többen nem tudják, nem akarják odatenni magukat – pedig 10 emberrel szükséges ez (Cerci talán megérdemelte sorsát, de a provokáló (Bonucci?) büntetlen maradt). A kiesett Samp sokkal-sokkal akaratosabban focizott,… vagyis, ha a Lecce formában marad, akkor a violák repülhetnek.
A Catania-Laziót is láttam, s meglepődtem. A Lazio a pálya felét feladó, döntetlennel megelégedő focit nyújtott. Hernanes fénye most csak pislákolt, alig-alig láttam a szélsőhátvédek lendületét, a támadószándékot egyáltalán (ennek ellenére Klose és Mauri is szerezhetett volna gólt, meg Dias… utóbbiról később). A hazaiak viszont magabiztosak voltak, ha nem is mondható, hogy veszetten nekiestek volna az ellenfélnek, de azt igen, hogy folyton segítették egymást, a tizenegy játékos nagyon jól együtt mozgott. Bergessiót láttam kicsit többnek társainál. Állítólag Montella ővele váltotta ki Maxi Lopezt már a bajnokság elejétől.
A meccs jelenete számomra az volt, amint a mindig morcos, mogorva, de még inkább durva Dias (nem Pepe vagy Materazzi léptékekben) – tévedés ne essék, kell az ilyen – az első 45 perc után odament az ellenfél kapusához, Carrizóhoz, s barátságosan meglapogatta volt klubtársa vállát, fejét. Tény, pár pillanattal korábban hatalmasat védett az argentin.
Vasárnap este viszont Cavani vitte a prímet. Kihagyott egy tizenegyest (idén a Nápoly tizenegyeseinek több, mint felét elszúrta; Handanovic idén is 50 százalék felett fogja), majd lőtt két nagy-nagy gólt. Kötelességszerűen el kell mondani, hogy az Udine csatárát (Fabbrini) én nem küldtem volna le, s ha őt nem küldik le, akkor a Nápoly aligha áll fel. Egyébként számomra úgy tűnik, hogy Mazzarri spórolt az energiákkal – a Siena elleni kupaelődöntőre gondolva –, s ezért volt a kispadon 45-45 percet Hamsik és Gargano.
Végül pedig ott volt a mai Roma-Genoa. Rögtön az elején megvolt a vezetés, s a játékot sikerült is kézben tartani, de a végére nem maradt szusz: Osvaldo helyből focizott (addig nagyon jó volt), Gago is kimerült, de jöttek a cserék, s ők hoztak energiát, színt. Bojan kifejezetten vagány volt, Marquinho pedig ha így focizik kap igazi szerződést is. Heinze pedig nyithatna egy olyan iskolát, ahol megtanítaná a népeket hogyan kell becsúszni (Mátyus Janit meghívhatnák a tanszékre, hogy bemutassa hogyan nem szabad tenni).
A BL-helyen táborozó Lazio mindössze 4 pontra a Romától! Egy vonallal lejjebb, ott a táblázat.
Hiába talált el madbalee két meccset is (mostanság csodaszámba megy közöttünk:), 406 coupé nyert, mert 6 pont gyűjtött. Gratulálok!
  1. Pietro 87 9 pont
  2. 406 coupé  pont
  3. Frajti 6 pont
  4. mbemba 5 pont
  5. madbalee 3 pont
  6. Gila 11 és Panucci 1 pont

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr554327125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oleandro 2012.03.20. 08:03:15

Egyelőre as derbiken könnyelműen odaajándékozott pontok miatt még előttünk vannak a bugyikékek, de az ő trendjük szigorúan monoton csökkenő, a miénk meg a másik kettőé meg legalább sinus görbe, úgyhogy bár a világ röheje lenne, de a végén még akár egy ilyen szezonnal is összejöhetne a Romának a BL-hely (amit amúgy csak a Napoli érdemelne meg természetesen)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.03.20. 09:23:58

@oleandro: Én a Nápolynak szurkolok, de szerintem az Udine fog odaérni. Most is ott vannak, ők is játszottak Európában, ráadásul a Milan és a Nápoly ellen csak a balszerencse miatt nem nyertek.

Panucci 2012.03.20. 11:41:13

Én meg Roma szurkoló vagyok, talán nem kell mondanom :-) és bármennyire is nevetséges, csak a Romát várom oda.....sztem ez így egészséges is :)

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.03.21. 08:54:26

Lavezzi meg ugye el sem utazott Udinébe, szóval remélem jól sáfárkodott a Mister a játékosok kondijával. Ma újabb történelmet írhat a csapat, 15 év után újra Coppa Italiázhatnak. Akkor a Vicenza volt az ellen, most a Juve lesz ott a fináléban.

A Roma igaz, hogy most feljött 4 pontra, de ők nagyon kiszámíthatatlanok most is, még most nem hiszek a harmadik helyükben. Ha jövőre pár posztra igazolnak megfelelő spílereket, akkor összejöhet.

Sanninót és Reját összeházasították a Palermóval. A helyükben többször meggondolnám azt a lehetőséget. :)

Panucci 2012.03.21. 09:48:48

nem akarok túlzottan belelkesülni a 3dik hellyel, de megnéztem a sorsolást, akikkel versenyben vagyunk a 3dik helyért :-) azokat mind hazai pályán fogadjuk, ott azért még menni szokott a dolog, plusz a Napoly köv.3meccse kifejezetten fincsi, plusz ugye ma kupameccs, az előzetes kezdőből ítélve, döntőt akarnak játszani, szal ebből még bármi lehet.....:)

Panucci 2012.03.21. 09:51:21

csak ugye qrvára nem kéne kikapni hétvégén, én örültem hogy tegnap túlórázott a Milan, de sajna ez se garancia arra hogy képesek leszük legalább 1 ponttal távozni tőlük, meg ugye idegenbe nagyon nem magy....:S

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.03.21. 11:08:41

Ami meglepett nagyon, hogy a yahoo 9-est adott Vucsinicsnek!! Nem láttam a meccset, de a 9-es elég ritka.

Juve-Milan 2-2

www.youtube.com/watch?v=VDQcFFTatvo

Most láttam Vucsinics gólját... Eszelős!! És a Mesbahé sem ronda! :)

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.03.21. 13:18:21

@oleandro: De ő Roma szurker. Vagy most Catania is? :)

oleandro 2012.03.21. 13:43:25

@Pietro87 Jóvanna, kicsit összekeveredtem. de a lényeg, hogy a sorsolás alapján nem a Napoli-nak áll a zászló. de ez számít a legkevesebbet szerintem.
Szerintem a hátralevőkben reálisan elérhető pontszámok kb így alakuklnak:
Lazio 17
Napoli 19
Udinese 15
Roma 23 - és bronzérmes.
Úgyhogy tuti nem ez lesz :)

Panucci 2012.03.21. 13:44:08

@Pietro87: de ő IS Roma szurker, vagy már inkább nápolyi? :O :)

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.03.21. 16:06:08

@Panucci: Mindkettőtökről tudom, hogy kinek drukkoltok, ne keverjetek jobban be. :)

@oleandro: Én 3 fordulóval előre sem tudok/merek kalkulálni, annyira kacifántos ez a szezon. :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.03.21. 22:45:17

NAPOLI-SIENA 2-0.

Juve-Nápoly lesz a döntőben. A második félidő nagyon a Sienáé volt, de helyzet nélkül. Cavani már megint hatalmas volt. Fejes góljánál (egy villágyors kontra végén lendületből érkezve, a levegőben még picit korrogálva a nem tökéletes beadást bólintott) csak védőmunkája volt hatalmasabb! Hihetetlen!!!

Egyébként Campagnarót érdemes kiemelni, kétszer mentett döntő helyzetben.
süti beállítások módosítása