Olasz fórum

Olasz fórum

Fenyőmagos spagetti (mbemba főz, 16.)

2017. november 19. - mbemba

Konyhában eddig nem játszottam fenyőmaggal, ezután sem fogom ezt tenni, de... Elölről! :) Egy remek (és izgalmas formájú) könyv került a kezembe (Spagetti és társai, Kossuth kiadó,a kiadás alapja Agnese Benassai: Spaghetti and Co, 2016),ebből loptam a receptet. Egyszerű, újszerű és izgalmas fogások vannak benne, egyet kinéztem (Linguine barnított vajjal), majd kicsit a magam feje szerint alakítgattam.

Lassú tűzön vajat (100 g) melegítettem,míg az habzani nem kezdett, egy kisebb serpenyőben a fenyőmagot megpirítgattam (80 g, 1 kg 14 ezer forint a Széna téren!!!!!!), közben apróra vagdostam a petrezselymet (egy csokor), kevéske bazsalikomot. A vajas serpenyőbe beleborítottam mindent a tésztával együtt, megsóztam, és mikor tálaltam finom ízes parmezán félét reszeltem rá.

Tényleg finom-finom volt, de a fenyőmag nem adott hozzá olyan nagyon sokat.

Egy igazi hiba volt vele: a borocskát megint elfelejtettem hozzá inni.

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr213311079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása