Olasz fórum

Olasz fórum

Egy finom, egy kevésbé, minden más rendben! (Osteria Mille Lire, Szent István körút 28.)

2019. május 19. - mbemba

Egy esős napon betértem a körúti osteriába és úgy éreztem, hogy itt a leves ideje. Csalódtam, mert túlzottan ecetesnek és fölöslegesen csípősnek éreztem a minestronét. A második, a tőkehalas rizottó viszont kárpótolt.

Amúgy minden rendben volt, úgy a tálalás, mint a figyelmesség és a hangulat. Az ár úgyszintén! 1690 forintért enni két fogást a körúton egészen rendben van, szerintem. A két fogás mellett volt ajándékba kihozott étvágycsináló is, articsókával, gombával és olívabogyókkal.

Hitelesnek gondolom, hogy a menüben kevés fogást kínáltak: három-három első és főfogást, egy édességet, valamint pizzákat.

Kiderülhetett ezekből a sorokból, hogy az Osteria Mille Lire elsőre nem volt lenyűgöző, de mégis könnyen ajánlható bárkinek.

Térjetek be a Szent István körút 28. alá, van esély egy-két finom olasz fogásra!

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr9114831364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása