Olasz fórum

Olasz fórum

Rossi legyőzte a tavalyi Stonert

2008. október 26. - mbemba

Rossi Bálint harmadik lett az év utolsó versenyén, Stoner és Pedrosa mögött.

Összetettben azonban, mint az már korábban kiderült az olasz bajnok 373 pontot gyűjtött, Stoner 280-at, Pedrosa 249-et.

Hogy nem a valenciai a kedvenc pályája Rossinak, azt tudni lehetett már régóta, de az edzések után részletezte is a gondjait a bajnok: ,,Nem tudok úgy kanyarodni ahogy szeretnék, túl sok ideig vagyok lenn és így nem tudok idejében gázt adni a kigyorsításhoz. Philip Island-en tizenkettedikként indultam, mert estem, de tudtam, hogy gyors leszek és feljöttem. Itt maximum a dobogó lehet elérhető.”
 
10. helyről startolt a tavulliai csodadoktor, és ezúttal elkapta a rajtot: rögtön a hetedik volt a célegyenes végén, aztán tovább araszolt előre: Capirossi és Dovizioso megelőzése sem volt leányálom, de Edward keményebb dió volt. És mire Haydent is sikerült leküzdenie, Pedrosa, meg a tavalyi bajnok Stoner meglógtak 3, illetve bő 4 másodperccel. Aztán volt még két-három kör, hogy a Doktor mindent beleadott, de nem tehetett mást, minthogy beismerje: ma, nem fog menni!
 
A tavalyi Stoner 367 pontot gyűjtött, Rossi hattal többet!
 
Simoncelli világbajnokként megint győzött (jövő héten hosszabb írás lesz róla!), Talmácsi kiszállt a versenyből, de összetettben így is harmadik. Gratulálunk!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr38732762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madbalee 2008.10.26. 19:03:58

Ez a 373 pont rekord?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.10.26. 20:32:46

Azt olvastam több helyen is, hogy igen, de nem írtam bele, mert nem tudom mióta számolják így a pontokat
süti beállítások módosítása