Olasz fórum

Olasz fórum

Serie A péntektől hétfőig

2010. január 14. - mbemba

Oda a következő idénytől jól megszokott vasárnap délutáni dúskálásnak. A Serie A-meccseket ősztől alaposan szétszórják: péntektől egészen hétfőig lehet látni a 22 férfit.

Már most tavasszal is lesznek pénteki meccsek, de ősztől már rendszeres időpont lesz a programban. Ez a lehetőség úgy tűnik egyelőre csak a Bajnokok Ligájában szereplő csapatok számára áll fenn. Aztán, ami végképp újdonság Olaszországban: hétfőre is marad élvonalbeli meccs - nem minden fordulóban.
 
Még nem egészen biztos, de valószínű, hogy az első pénteki meccs a Milan-Udine (február 12-én) lesz a Manchester-Milan előtt. Egy hónapra rá a Catania-Inter is korábban kezdődhet. Mindkét említett találkozón 20,45-kor indul a labda.
 
A vasárnapi 90 percek között rendszeresített lesz a 12,30-as kezdés is, vagyis jól felforgatják az olasz családok életét, hiszen ha valaki a stadionban van, akkor lemarad az vasárnapi közös ebédről.
 
Az érvek között elhangzott, hogy így lehet megfelelni a nemzetközi piac és a szponzorok igényeinek. Illetve elhangzott többek között az is, hogy így jobban meg tudnak felelni a szurkolóknak is, hiszen így kevesebb eséllyel csúsznak le olyan meccsekről, amelyeket amúgy megnéztek volna.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr101672641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.14. 18:58:31

Mint szurkoló, és meccsnéző, ezt nem feltétlenül bánom, Angliában is bevált formula, kérdés, a tv-k hogy oldják meg.

.Frajti 2010.01.14. 19:00:38

Az hogy p-h még okés, de a 12:30 tényleg borzalom. Olyan korán nem szeretek inni, no meg kelni se. :s :D

Rino 2010.01.14. 20:03:05

jó lesz ez, én örülök. mindig alig várom a hétvégét:)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.14. 20:07:15

@popp: Természetesen a magyar tv-k, igen. De örülni én is örülök.

madbalee 2010.01.14. 21:17:12

Hát én valahogy még nem feltétlenól örülök ennek.Lehet maradi vagyok, de a klasszik szombat vasárnap jó volt nekem Bár igazából a 12:30-as az igazi horror, ahogy Frajti mondta már délben elkezdeni beb@szni.

Rino 2010.01.14. 21:20:01

@madbalee: hát nem tudom, de nekem pl mostanában nem kell innom, ha Milan meccset nézek... ;)

Zigi 2010.01.15. 00:24:33

Nem tudok ennek örülni,mert sajnálom azokat az olasz szurkolókat, akik rendszeresen eljártak kedvenc csapatuk meccseire, akár több száz kilométer távolságból is. Erre pedig igazán csak a hétvégi napok alkalmasak. Kezd elegem lenni abból, hogy mindig csak a kereskedelmi és reklámérdekeket veszik figyelembe ha valamilyen döntést hoznak, még akkor is, ha alapvetően én is fotelszurkoló vagyok. Nem jól van ez így.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.01.15. 07:12:22

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ezt a meccs közbeni ivászatot én sem értem. Ha sörözik valaki, az kikapcsolódik. Engem a kedvenc csapatom meccse nem lazít el. Idegeskedés van közben. A kocsmai meccsnézés meg annyira közhelyes megoldás, hogy direkt kerülöm (volt már benne részem: nem tetszett).

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.15. 08:18:52

@Zigi: Mondjuk ebben igazad van, mi itthon ebbe nem nagyon gondolunk bele, hogy Olaszországban bizony ez nagyon felfordítja majd az életet.

@dino vercotti: Így érzem én is, ha meccset nézek, feszengek, legkorábban akkor tudok ellazulni, ha nem is egy góllal vezetnek. A kocsmai meccsnézéssel nekem is az a bajom, hogy mindenre tudok figyelni, csak a meccsre nem.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.01.15. 11:48:03

Én szeretek kocsmában vagy nem kocsmában meccset nézni, de ha kedvenc csapatról van szó, akkor inkább a zártkör!

Ugyanakkor ott volt a vébé-döntő, meg elő-, meg a többi, s a Millenárissal együtt robbantam fel, együtt, gruppen, nagyon!

popp · http://koncertblog.com/ 2010.01.15. 12:00:04

@dino vercotti: Idegeskedés az van és ha nagyon szorít az ember még egy bedobásnak is lehet örülni. Na de idegeskedés közben marha jó lehúzni egy jó korty Zlatyt.

@mbemba: Az viszont igaz, hogy kedvenc csapatnál jobb a zártkör.
süti beállítások módosítása