Olasz fórum

Olasz fórum

Olaszország-Mexikó 1-2 (felkészülési meccs)

2010. június 03. - mbemba

Csak a második félidőt volt lehetőségem megnézni. Abból kiderült, hogy mindkét csapat nagyon lelkesen játszott. A mexikóiak szépen járatták a labdát, magabiztosan fociztak, az olaszok pedig rendre későn értek oda.

Buffonnak így is volt pár nagy védése. Elfogadhatóan játszott szerintem Iaquinta, Cannavaro és Crisicto. Bonucci második válogatott meccsén gólt szerzett: egy szögletől érkező labdát valaki a kapufára vágott, majd Bonucci érkezett és egy-két méterről bevágta. Feltűnő volt, hogy hátul több labdát is elpasszoltak a védők. Pirlo kisebb sérüléssel ment le.

Lippi szerint az eredmény egyértelműen a sestriere-i edztőbároban elvégzett kemény munkának köszönhető elsősorban. A mexikóiak sokadik felkészülési meccsüket játszották, vagyis jóval előrébb vannak a felkészülésben.

Juarez nagyon jó focista!

Buffon - Zambrotta (Maggio 63.), Bonucci, Cannavaro (Bocchetti 88.), Criscito, Pirlo, De Rossi (Quagliarella 76.), Iaquinta, Marchisio, Di Natale (Pepe félidőben), Gilardino (Pazzini 63.).

Bonucci (89.), ill. Vela (16.), Medina (84.)

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr252054632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.03. 21:40:07

Lássuk csak: Lippi zseni, az eb és a KK nem számít, ez a meccs pedig csak felkészülési, ezért kit érdekel az eredmény, jól látom? :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.06.03. 21:50:26

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Nem, rosszul látod, és megint a tényekkel nem foglalkozol!

Az utolsóelőtti bekezdést olvasd! Ha nem akarod elolvasni, akkor tömörebben: az olaszok edzőtáborból érkezve játszották első meccsüket, a mmexikóiak pedig a sokadik felkészülésit játszották (a kommentátor szerint a hetediket)

De ha akarod hinni, hogy Lippi nem zseni (csak véletlen világbajnok), ez a meccs nem felkészülési és az eredmény nagyon fontos, akkor hidd azt!

Kommentelj, amikor akarsz, de kárörvendeni csak a tétmeccsek után kell!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.03. 21:53:37

@mbemba: Félreértesz, több tekintetben is. Nem kárörvendek, miért is tenném, mikor a kedvenc bajnokságom reprezentásairól van szó? Valamint Lippit én zseninek tartom, a lényeg itt az lett volna hogy rávilágítsak, játszhat akárhogy a válogatott, sokan csak ezeket tudják ismételni.
Azt nem értem változatlanul, hogy két bitang rossz világverseny után, rossz formában lévő játékosokkal és rossz előjelekkel miért kell többet várni, mint a realitást.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.03. 21:54:31

@mbemba: No, de ha már kárörvendésre hívtál fel, azt szívesen teszem: Cribari iránt élénken érdeklődik a Chievo. ;)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.06.03. 22:04:10

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: ,,Félreértesz, több tekintetben is."
Egy tekintetben sem értelek félre!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.03. 22:05:05

@mbemba: De, éppen ezért mondtam el fentebb hogy miben és mennyiben.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.06.03. 22:10:14

Véletlenül sem értelek félre!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.03. 22:15:55

Ezt írtad te: "kárörvendeni csak a tétmeccsek után kell!" mire én: "Nem kárörvendek, miért is tenném, mikor a kedvenc bajnokságom reprezentásairól van szó?"
Illetve: "ha akarod hinni, hogy Lippi nem zseni...akkor hidd azt!" mire én: "Lippit én zseninek tartom, a lényeg itt az lett volna hogy rávilágítsak, játszhat akárhogy a válogatott, sokan csak ezeket tudják ismételni."
Ezek után csak azt lehet megállapítani hogy félreértettél, éppen ezért mondtam ezeket el, hogy ne legyünk félreértésben.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.03. 22:17:18

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Figyelj, mbemba leírt néhány tényt, például hogy az olaszok magaslati edzőtáborból jöttek, ahova nem lazsálni szokták vinni az edzők a sportolókat. Ha el tudod képzelni milyen egy kemény fizikai alapozás, akkor azon sem csodálkozol, hogy ilyenkor pontatlanok a passzok, és lekésnek a játéksosk a szitukról.

Kemény Dénes mester is mindig elmondja, hogy az egyenes kiesésesekre élesíti a csapatot, az olimpia második hetére.

Ért már el jó eredményt csapat rossz előjelekkel és szárnyaló csapat is bukott már el a legfontosabb meccsen. Ordas nagy közhely, hogy a felkészülési meccsekból nem kell következtetni.

Te közben remegve várod, hogy bejöjjön a jóslatod az olaszok leégéséről, hogy aztán tetszeleghess a vátesz szerepében.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.03. 23:35:15

@popp: Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · csollima.blog.hu/ 2010.06.03. 22:06:51
@popp: Meglehet. Én egy másodpercet sem fogok kárörvendeni ha rosszul alakul a vb, sőt.

Ennyit erről.

Ráday Anti 2010.06.04. 02:55:30

Üdv az olasz foci kedvelőinek!

Klassz az oldal, a labdarúgó világbajnoksággal kapcsolatban, itt is sok mindent olvashattok:
blog.vb2010.info/

A világbajnokság blogja, írásokkal, cikekkel, beszámolókkal, naprakész hírekkel! minden ami foci és minden ami squadra azzurra:

blog.vb2010.info/

.Frajti 2010.06.04. 16:24:02

ez volt az, amiről jóóóól lemaradtam. :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.06.04. 16:39:35

@.Frajti: Ciki! :))
Már mondom is, hogy holnap 8,45-től
svájci-olasz meccs lesz.

bluevoodoo 2010.06.04. 21:05:37

@mbemba: Remélhetőleg jobb játékkal, mint a mehikánók ellen. Úgy néz ki viszont, hogy Pirlo tegnap lesérült :(

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.06.04. 21:10:41

@bluevoodoo: Higgyünk abban, hogy odafenn szeretnek minket!:) (nem is tudom, hogy akkor mit szeretnék: jöjjön rendbe vagy maradjon hon?)

Pirlóról és Zambrottáról úgy érzem, hogy ők erre a vébére már nem jönnek lendületbe!

bluevoodoo 2010.06.04. 21:19:36

@mbemba: Nekem Pirlo tegnap a csapat nagyjához képest kellemes csalódás volt, veszélyesen osztogatott, inkább a lendület hiányzik a középpályáról, meg ha Zambrotta pályán van, akkor sajnos az ő oldaláról is. Ahogy behozta Lippi Maggiot Zambrotta helyett, egyből életre kelt a balszélünk. Cassano, Perrotta, Rossi meg egy Del Piero-szintű vezéregyéniség nagyon hiányzik nekem :(

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.06.04. 21:26:10

@bluevoodoo: ..., Rossi ...-szintű vezéregyéniség nagyon hiányzik nekem :(

De Rossi kinőheti magát :))

Egyébként tényleg! Szerintem benne vannak olyan tulajdonságok és képességek, amelyely egyszerűen kellenek. Ő lehetne az, aki elől-hátul tudna hatni.

Zambrotta mellett úgy érvelt Lippi, hogy azért kell ő, mert mindkét oldalon tud játszani!

bluevoodoo 2010.06.04. 22:49:00

@mbemba: Félreérthetően írtam, vezéregyéniségként Del Pierora gondoltam, a többiek csak a kiváló képességeik miatt hiányoznak nekem, egyelőre nem látom rajtuk, hogy a hátukon tudnák vinni a csapatot. Daniele De Rossi játéka csalódás volt nekem most, habár az idényben a Roma egyik pillére volt valóban, osztom a nézeteidet vele kapcsolatban amúgy. Az a baj, hogy most még nem tart ott...Giuseppe Rossi meg a támadósor kreativitásbeli hiányait küszöbölhetné ki (ráadásul ő is bárhová tehető a középpályán és elöl is).

Zambrotta meg lehet, hogy bármelyik oldalon bevethető, de lomha és körülményes már. De legyen igaza Lippinek!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.06.04. 23:13:20

@bluevoodoo: Így aztán végképp egyetértünk! Rossiról azért is gondoltam, hogy ott lesz, mert ő a válogatottban Lippi-találmány volt.

Igen, a cselezőkészségű játékosok (pontosabban talán úgy értem, hogy olyan, aki egy az egyben megver valakit, így vagy úgy) nekem is hiányoznak. Nagyon bízom abban, hogy Di Natale él a lehetőségeivel (ő egy visszafogottabb valaki. Ilyen szempontból jókor jött neki a gólkirályság). Lippi ilyen feladatot szán Marchisiónak is.

Meccs közben a kommentátor mondta, hogy De Rossi nem volt tökéletesen egészséges a mexikóiak ellen.

bluevoodoo 2010.06.04. 23:30:23

@mbemba: én kínai nyelvű streamen néztem, úgyhogy a kommentátor által csepegtetett infokról lemaradtam :) Marchisio jó lesz szerintem a Lippi által kitalált szerepre, csak egyelőre kicsit bátortalan, de a potenciál bennevan. Ez egy váratlan húzás volt sztem, én pont Marchisiora nem gondoltam volna a csatárok mögött, de az látszott Mexikó ellen, hogy a képesség megvan ahhoz, hogy jól hozza a szerepkört. Csak a csatársorral kéne vmit csinálni, mondjuk sztem a 4-2-3-1 helyett egy 4-3-1-2 jobb lenne sztem, ugyanis elöl Gilardinot bántóan egyedül hagyták a társak. Lippi helyében tuti kipróbálnám a Buffon - Maggio, Chiellini,Bonucci,Criscito - Pirlo,De Rossi,Camoranesi - Marchisio - Di Natale, Gilardino összeállítást, hogy mit tudnak összehozni. Maggio és Criscito fel tudnak zárkózni a támadásokhoz, a hármas középpályássorból ketten vissza tudnak zárni szükség esetén, de Camoranesi révén van egy támadóbb szellemű játékos is, Marchisio lehet a kvázi-trequartista, elöl Di Natale harcossága meg tudja segíteni Gilardinot. Mexikó elleni meccsen az is világos volt, hogy Gila nem az a fajta csatár, aki átcselezi magát 2-3 védőn, mindig elég hamar leszedték a labdáról.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.06.04. 23:47:07

@bluevoodoo: Érdekes, hogy Iaquinta elmondta a véleményét, hogy annyit kellett rohangálnia, hogy nem bírt sehogysem odaérni a kapuhoz. Amit folyton idéznek: ,,Ha odamennék Lippihez, akkor elkergetne!" (fontos lenne tudni, hogy ezt mosolyogva mondta vagy komolykodóan)

Ugyanakkor Lippi mondott két fontosnak tűnó mondatot:
Azt gondoltam előrébb vagyunk!
A játékosok mondták, hogy nehezek a lábaik!

Szóval kemény-kemény meló van ebben.

Az én tippem, hogy Bonucci-Cannavaro-Chiellini lesz a belső hármas, a széleken pedig Maggio és Criscito fog mászkálni előre. Főleg Maggio!

Gilardino mellett szerintem nem lesz két echte csatár. Lippi szerintem maximum Di Natalet játszatja vele, meg Iaquintát. Azt akarom mondani, hogy elől véleményem szerint nem lesz 1-2-es kezdő, csak 2-1-es.

Míg te a kínaidat javítottad :), én addig a jó öreg Mazzola bácsit hallgattam!
süti beállítások módosítása