Olasz fórum

Olasz fórum

Repült a dobogó (32. forduló, megint Panucci)

2011. április 10. - mbemba

A Milan, a Nápoly és az Inter is három pontot szerzett, s mivel az Udine kikapott a Romától, így a dobogó eltávolodott hat pontra a negyedik Laziótól.

Az éle tehát ezúttal nem hozott nagy mozgást, hátul viszont történt minden. A jelenlegi utolsó három (Bari [a gólpasszos Rudolffal], Brescia [Vass fél órát kapott], Cesena) pontot szerzett, ellentétben a magyarok nélküli Sampdoriával. Pazzini és Cassano árvái egyre mélyebbre ássák magukat.

És még valami: ebben a fordulóban történt, de hatása a véghajrára lesz, lehet: Ibrakadabrakiállítása. Costacurta úgy mérlegelt, hogy minimum három fordulót kaphat a Milan-támadó.

Szerintem Zigi (20. forduló), Serenissima (21.), Frajti (22.), Automata Hari és mbemba (23.), s Panucci (24.), Frajti és madbalee (25.), Zigi (26.), madbalee (27.). Frajti (28.), 406 coupé és madbalee (29.), Serenissima és mbemba (30.) és Panucci (31.) után ismét Panucci volt a legjobb (4+2). Gratulálunk neki! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr182815674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

406coupé 2011.04.10. 23:10:31

bocsi, hogy kérdezem de aki nem teljes tipposzloppal játszik (inter meccs félidejében írtam be, ezért az nem került bele) annak nem érvényes a tippelése? előre is köszi :D

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.04.10. 23:23:29

@406coupé: De, de érvényes!
Csak a megkezdett meccsre vonatkozó nincs rendben.

.Frajti 2011.04.10. 23:46:38

Megint második lettem?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.04.11. 07:22:06

Az év gólpassza talán az Aquilánié: www.youtube.com/watch?v=B94P1ylDwsQ (2,45)

Ezért igazolta volt Delneri

@.Frajti: Nem, szerintem coupé előzött! :)

.Frajti 2011.04.11. 08:53:27

@mbemba: most én álmosan megszámoltam, és coupenak 4+3 jött ki. akkor ő nyert, ha jól számoltam. :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.04.11. 09:15:38

@.Frajti: Én is újraszámoltam (nem álmosan, hanem sietve:), s 3+3 az eredmény! :)

(lehet, hogy csak este lesz bizottság általi, hivatalos, akkreditált újraszámolás:), s válasz a részemről.
süti beállítások módosítása