Olasz fórum

Olasz fórum

Bajnok a Milan (Zigi nyerte a 36-ost)

2011. május 10. - mbemba

Egy sztrím és számítógép nélküli hétvégén vagyok túl. A Genoa-Samp meccset próbáltam megnézni, de a 88. percben kipateroltak a tévés helyről, így lemaradtam a genovai végkifejletről, a Sampot kiesőhelyre taszító 2-1-ről. Jaj, szegény Samp! (nem ironizáló sok a betűs, Jaaaaaaj szegény Samp ez!)

Olvasgatom a milánói nyilatkozatokat, melyek közül kiemelkedik a Morattié: Rég volt, hogy ünnepeltek a piros-feketék. He-he! Kedves vélemény ez, de emlékszünk még arra, amikor az Interről viccek születtek, mert olyan régen nyertek bármit is a Moratti-zsoldosok, meg, hogy mennyire tehetetlenek. Tény, hogy 2006-tól egy ötéves csodasorozatot gyűjtöttek be, s az olasz foci történetének legnagyobb csapatai közé került a Zanetti-féle banda.

Ez a Milan nem annyira kiemelkedő, mint az imént megöregedett Inter - megközelítőleg sem. A bajnokság szerintem azért lett övék, mert az Inter bezabált, a Roma dadogott, a Juve már nem ellenfél (majd lesznek, de szerintem nem egy év múlva, mert ez az év nem hozott össze egy magot), az Udine, Lazio és a Nápoly pedig még nem ellenfél.

A negyedik hely mellett, fókusz-téma a kiesés elkerüléséért folytatott is. Minden duma helyett, többet mond a táblázat: Milan 78, Inter 72, Nápoly 68, Udine 62, Roma 60, Lazio 60, Juve 57,... Bologna 41, Cesena 40, Lecce 38, Samp 36, a Brescia és a Bari kiesett.

Most Zigi volt a fővátesz, 2+4-énél nem volt jobb. Gratulálok!

Korábban pedig így tippeltünk: Zigi (20. forduló), Serenissima (21.), Frajti (22.), Automata Hari és mbemba (23.), Panucci (24.), Frajti és madbalee (25.), Zigi (26.), madbalee (27.). Frajti (28.), 406 coupé és madbalee (29.), Serenissima és mbemba (30.), Panucci (31.), Panucci (32.), Panucci (33.), Panucci és 406 coupé (34.), 406 coupé és madbalee (35.).

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr932893237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oleandro 2011.05.12. 15:39:40

Minden idők legérdektelenebb, legszínvonaltalanabb bajnokságának hozzá illő bajnoka. Az olasz foci leépülése sajnos egyre nyilvánvalóbb, és egyelőre nincs semmi, ami meggátolná a hanyatlást folytatódását.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.05.13. 13:11:44

@oleandro: Nem úgy volt - úgy tíz fordulója -, hogy az utóbbi mittoménmennyi év legkiegyensúlyozottab bajnoksága?
Volt egy halom bajnokesélyes.

Az érdektelenségre próbálok utalni.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.05.14. 12:09:05

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Kicsit mást gondolunk érdektelennek.
Én például ritka jól szórakoztam az idei bajnokságon, rég nem követtem ennyi figyelemmel a bajnokságot. Sok új és érdekes színfolt volt (Nápoly, Udine, Lazio, utóbbit nem a korrektség mondatja). Volt néhány leszereplés (Juve, Samp).

Ezért gondolom, hogy színes volt, vagyis nem érdektelen.

Sajnálom, hogy a gépem még nem működik, vagyis nem tudok írni, válaszolgatni gyorsabban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2011.05.14. 15:58:56

@mbemba: Én a színvonalára értettem, amit írtam. A magyar bajnokság is érdekfeszítő, hiszen elsőre lett bajnok a Videoton, elképesztő teljesítménnyel lett ezüstérmes a Paks, például, de színvonalasnak így sem mondanám.
süti beállítások módosítása