Olasz fórum

Olasz fórum

Római derbi október 16-án, torinói stadionavató a Parma ellen

2011. július 27. - mbemba

Augusztus 27-én uccu neki, kezdődik a bajnokság! Így kezdenek: Atalanta-Cesena, Bologna-Roma, Cagliari-Milan, Inter-Lecce, Lazio-Chievo, Napoli-Genoa, Novara-Palermo, Parma-Catania, Siena-Fiorentina, Udinese-Juventus. Én kiemelném a barátok derbijét Nápolyban, illetve az ellenséges toszkánok ütközetét.
 

Október 16-án lesz a római derbi, január 15-én a milánói, a hatodik fordulóban pedig a Juve és a Milan esik egymásnak. A 10.-ben Inter-Juve és Roma-Milan is lesz. A második forduló különösen érdekes, ugyanis Torinóban bemutatkozik a nagyvilágnak a Juve ékszerdoboza – Pirlóéknak a Parmát kellene legyőzni.

Eggyel lejjebb ott a teljes sorsolás!

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr773105462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2011.07.28. 00:57:56

Számunkra rosszabbat el sem tudtam volna képzelni. :S

Iustizmord 2011.07.28. 02:27:04

szal 2011ben nincs madonnina már. kár.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.07.28. 06:03:59

@Iustizmord: Madonnina van (az a milánói), viszont nincs a Lanternának, sem a Molenak derbije.

Nagyon meglepődtem, hogy három helyzetben volt irányított a sorsolás. Nyilván a milánóiak, a rómaiak mián, aztán harmadiknak a Bologna és a Cesena nem játszhat ugyanakkor hazai pályán.

@Pietro87: De Laurentiis a sorsolás közben vagy éppen után a merde szót sziszegve elvonult, mondván, hogy nem véletlen a nápolyiak rossz sorsolása. Igen, a BL-meccsek előtt-után minden esetben nagymeccs van.

(egy biztos: idén a nagyok érzik, hogy megérkezett egy komoly ellenfél)

seahawks 2011.07.28. 08:16:29

várom már a rajtot, de nem értem minek a juvénak új stadion, alig van néző...

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.07.28. 10:08:21

@seahawks: A Delle Alpi nem tetszett több ok miatt sem sokaknak (túl nagy volt, játéktér távol volt a lelátótól, nem volt saját tulajdon,...), az olimpiai már eleve átmenetinek számított. Ez saját tuljadon mindenféle extrákkal, maguk gazdálkodnak, szerintem jó ez!

Ez 41 ezres, szerintem ideális, bár gondolom, hogy egy BL-elődöntőre túl kicsi.

www.youtube.com/watch?v=8f0banLH2Lg&feature=related

seahawks 2011.07.28. 10:35:17

@mbemba: arra biztos megtelne, de egy bl-elődöntő kicsit messzi álom a csaló csapatnak, nem?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.07.28. 11:29:22

@seahawks: Én mégis szurkolok nekik. Ők úgy kellenek az olasz focinak, mint például a Fradi a magyar focinak.

A BL-elődöntő egy kicsit odébb van! :) De 5 éven belül szerintem játszanak, mert látszik, hogy van, lesz ott pénz. Gondolj bele, hogy az új stadion mellett volt játékosvásárlásra is pénz.

Erkölcsi bizonyítványt persze nem adnék. Moggit pedig jobb távol látni a focitól.

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2011.07.28. 14:40:06

@mbemba: én is ezt érzem a háttérben. Észak-Dél párhuzam. Amúgy igen a Juvéra szüksége van az olasz focinak, ahogy nálunk a Fradira is, más dolog, hogy nem éppen kedvelem őket. De ez persze szubjektív. :)
süti beállítások módosítása