Olasz fórum

Olasz fórum

Mancs City-Nápoly 1-1

2011. szeptember 14. - mbemba

5000 nápolyi utazott Manchesterbe, hogy tartsa a lelket a csapatában – ha kell. Nem igazán kellett, mert a játékosok harcosak volt, s okosak. De persze kitettek a szurkerek, s az angol stadion csak úgy zengett a nápolyi daloktól – néha füttytől.

A City rárontott a Nápolyra, ez félelmetes volt, de Lavezzi a 15. percben jelezte: Visszább az agarakkal! A felső lécre csavart. Lavezzi ráérzett az ízére, hogy milyen a Premier-védők között szlalomozni, s meg is tette nem egyszer. De persze ott volt a pályán a City, a milliárdos zsoldos had. Yaya Touré osztogatott, néha feltartóztathatatlanul lódult meg; Silva villogott, de a Nápoly állta a sarat.

A második félidő egy félelmetesen nagy Nápoly-helyzettel kezdődött. Egy Zuniga által átívelt labdát Hamsik belsőzött rá a védő és a kapus között, azonban Kompany ott volt a vonalon, s mentett. Az ötvenhetedikben a bokáját fájlaló Lavezzi kénytelen volt lemenni. Voltak még Nápoly-helyzetek, de a City uralta a pályát: Dzekót tartani hadművelet volt, Aguero szintén jól kavart, de Nasri és Silva is veszélyes volt a tizenhatosig. És akkor jött Cavani, aki Maggio labdakihozatala után kímeletlenül bevágta a labdát. 0-1.

Kolarov sajnos egyenlített öt percen belül egy csodálatos szabadrúgással (ha jól láttam Hamsik nem ugrott fel a sorfalból). Előtte pedig még volt egy City-felsőléc. A gól után nagyon lelkesen ugrott neki a City a Napolinak: Tevez is, Dzeko is veszélyes volt, de nem történt semmi igazságtalanság. Vagyis nem nyert a Manchester.

Ami számomra szembetűnő volt, hogy a nápolyiak erőnléte, gyorsasága gyakran felülmúlta a hazaiakét. Maggio, Lavezzi, Zuniga, ha rárajtolt a labdára, akkor már vitték is. Másodszor pedig, a játékvezető rendkívül angolos irányítása nem kedvezett a nápolyiaknak.

Szép ez az 1-1, s azt jelenti, hogy a Nápoly nem esélytelen a továbbjutásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr1003228292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2011.09.14. 23:23:16

Szép volt bizony. Én meg elcsesztem az 1. félidő felét mert egy streamet szerettem volna a blogba beáhyazni chatboxszal, de nem adta egyik sem amit be lehetett volna tenni, ami meg adta azt meg nem lehetett neágyazni. :) Remélem Lavezzi helyre jön vasárnapig. Én is elcsodálkoztam, hogy a City támad és fütty van a stadionban? :D Aztán a gólunkról is lemaradtam...pont kommenteltem. Végre Cavani megtörte a jeget, mentálisan rendbejött. Na és még Dossena nem is játszott. Azt nem figyeltem: pont Hamsik nem ugrott fel? Kár érte, de szép gól volt. Van esély továbbjutni, de ez az 1 pont mit sem ér, ha a következő meccseket nem hozzuk. 2 hét múlva a Bayernnek kell szurkolni, meg persze magunknak. :D
Forza Napoli!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.09.14. 23:29:29

Ott ügyeskedett egy bérangol, hogy ne tudjon ugrani, de ha rámenősebb, akkor...

A bíró engem kifejezetten irritált!

Lavezzi szerintem fog játszani, nem láttam a szenvedést a mozdulataiban, a lejövetlkor sem (a yahoon olvastam, hogy ez a baj).

Jó éjt!

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2011.09.14. 23:38:05

@mbemba: Ja, a bíró nekem sem volt szimpi, érvényesült a hazai csapatnak kell fújni téma.

A bérangolosat Lavezzi sérülésére mondtad?

Jó éjt viszont!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.09.15. 08:26:23

@Pietro87: Bérangol alatt egy zsoldosra gondoltam.

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2011.09.15. 11:38:36

@mbemba: Értem én a bérangol kifejezést. Csak, hogy azt Lavezzi sérülése kapcsán mondtad-e? De inkább ne bonyolítsuk. :D

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.09.15. 12:31:56

@Pietro87: Nem! Nem is láttam a mozzanatot, amikor Lavezzi lesérült (voltak kihagyások a sztrímben).
süti beállítások módosítása