Olasz fórum

Olasz fórum

Hatalmas gólok, s még nagyobb passzok (Frajti nyert, 2. forduló)

2012. szeptember 02. - mbemba

A Roma jó lesz az egyik BL-helyre! Sőt, azt is megkockáztatom (most már nincs visszaút,... igen, eldobtam a kockát:), hogy ez a Roma lesz a Juve legnagyobb vetélytársa. Egyelőre bizonyít a Nápoly is, a Lazio is. Valószínűleg a Milan sem a kiesés elkerüléséért fog menni, de... A Roma dobogón lesz! UFF!!!

Ebben a fordulóban csak az Inter-Romát láttam (1-3). Az első képeknél arra lehetett volna gondolni, hogy nosztalgia-meccs kezdődik: Zanetti és Totti rázott kezet. Öregek, mint a Parancsolat jutott eszembe, de alighogy belevágtak olyan iramot láttam, hogy csak na. Zeman alaposan megdolgoztathatta a bandát, mert kirobbanó erőben voltak a fővárosiak. És ha valaki belefáradt a hatalmas iramba, akkor az az Inter volt a második félidőre – a legtöbbet robotoló mégis egy interes volt: Pereira félelmetesen jó futballista. Ha párharconként rakosgatjuk egymás mellé az ellenfeleket, akkor csak itt nyert az Inter – Piris gyakran hoppon maradt.

Egyébként pedig egyértelműen ott volt a meccsen Zeman mester kézjegye. Együtt mozgott a csapat, ritka nagy dinamikával érkeztek a párharcokba, több játékos is bátran vállalta a cseleket, a nehéz passzokat. Az olasz kommentátor mondta, hogy Zeman üvöltve kérte a félpálya környékén védekező hátsó sort, hogy: Menjetek csak, előrébb, még, még!!!

Az első félidő végén egy szerencsés góllal egyenlített az Inter – Cassano által. De Totti zseniális passza után Osvaldo remekül pöccintett, s... Aztán jött egy harmadik Roma-gól is, amelyikben szintén nagyobb volt a passz, mint maga a gól – pedig ez is mestermű volt: Marquinho nagyon bevágta, még akkor is, ha azt gondoltam, olyan szögből csak zunderezni lehet.

Olvastam, hogy Candreva szintén hatalmas gólt bikázott (Lazio-Palermo 3-0), láttam, hogy Pazzini már majdnem olyen szemfüles, mint Inzaghi volt..., de nézzük inkább a 6 és 0 pontosokat, mint beszélni arról, amit nem láttunk!

Juve, Nápoly, Lazio 6 pontosak, ... Udine, Bologna, Palermo, Pescara 0 pontosak, Atalanta -1, Siena -5.

Tippelésünkben pedig Frajti nagyon nyert: 3 teli+3 eredmény=9 pont. Gratulálunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr334748259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.09.03. 15:16:58

"Ebben a fordulóban csak az Inter-Romát láttam"

Én pedig idén csak magunkat és a Fiorentinát láttam kétszer is. :) És azok alapján ezt a Fiort az első hatba várom, de egy olyan kivételes szezont futva, amilyen a Napolinak volt a 10/11-es, a dobogó sem elérhetetlen. 4! kapura tartó lövést engedtek meg eddig az ellenfeleknek, igaz ebből 3 gólt be is kaptak - ha ezen javítanak, akkor eredményesség is járul, az egyébként nagyon gyors, ötletes játékukhoz. Most már azt is megéltük, hogy rossz játékkal is be tudunk húzni meccset, mert tegnap a Fior nem kevés alkalommal a fejünk fölé kerekedett.

"Zeman alaposan megdolgoztathatta a bandát, mert kirobbanó erőben voltak a fővárosiak."

Nem láttam még őket idén, viszont láttam a szuperkupán az Atleticót. Simeone is jól felkészítette őket a nyáron, annyira nagyszerűen mozgott az egész csapat monacóban. Ha láttad azt a meccset is, akkor tudsz nekem mondani némi viszonyítást. Csak kíváncsi vagyok. :)

Ez pedig egy jó oldal, ma bukkantam rá: www.youtube.com/loveseriea

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.09.03. 17:09:32

@Pietro87: Csak perceket láttam a monacói meccsből!

Egy spanyol adón voltam a félidőben, ott ismételték a Nápoly-Fio első félidejét. Nem láttam Napoli-helyzetet.

A Roma nagyon rendbe van téve. Alázatosan focizik mindenki, güriznek, miközben mindenki mer észszerű határon belül kockáztatni, vagyis cselezni, nem oldalra passzolni. Sőt,... tilos oldalra passzolni! :)

Engem lenyűgöztek!

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.09.03. 17:30:00

@mbemba: Értem. Viszont úgy hallom, hogy a Lazio is szépen focizik, Petkovics színt vitt a játékukba. Könnyen meglehet, hogy év végén valamelyik római csapat oda fog érni a dobogóra, vagyis ebből nekem az jön le, hogy még a tavalyinál is nagyobb dülekedés lesz a kiadó BL helyekért.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.09.03. 17:47:49

@Pietro87: 30-40 perce olvastam ezt a cikket. Csak az osztályzatokat nézd! Sőt, csak az elsőt! :)

it.eurosport.yahoo.com/blog/pallonate/pagellone-seconda-giornata-084648678--sow.html

Már tegnap olvastam a siralmas nápolyi Szent Pálról.

Az az utolsó osztályzat!

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.09.03. 21:49:09

@mbemba: Hát na, most mit mondjak erre. :) Tényleg szörnyű volt, csak úgy porzott a gyep. Nem tudom miért nem lehetett ezt már kicserélni nyáron, szerintem az a sok otthoni felkészülési meccs is betett neki. A neten igen vicces képek keringenek a San Paolo további hasznosításáról. :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.09.03. 21:55:10

@Pietro87: Például? (ha már ismered a témát)

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.09.03. 23:20:43

@mbemba: Ezek a mém képek. Mondjuk csak párat láttam: egy nagy strand van a stadionban, akkor egy másikon Hamsik és Insigne szalad Baywatch módra. :)

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.09.03. 23:21:48

Ezen az oldalon: http://www.facebook.com/#!/Sonopazzoinnamorato.1926

oleandro 2012.09.03. 23:56:34

állítólag valami vírus tette tönkre a füvet. Most van 2 hetük rendbe hozni. ha nem lesz hőség, akár még össze is jöhet.

.Frajti 2012.09.06. 11:21:25

elutazás okán idetenném én ezt most. :)

Chievo - Lazio 0:1
Fiorentina - Catania 2:1
Genoa - Juventus 0:2
Milan - Atalanta 3:0
Napoli - Parma 2:0
Palermo - Cagliari 2:0
Pescara - Sampdoria 0:0
Roma - Bologna 2:0
Siena - Udinese 1:2
Torino - Inter 0:1

.Frajti 2012.09.11. 19:15:50

@mbemba: érdekes, hogy tudtam, hogy nemzetközi meccsek lesznek, mégis vadul tippelni vágytam, mindegy most már, jó lesz ez :D

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.09.12. 21:34:31

@.Frajti: Én csak utána kapcsoltam :)), nem rémlett, hogy jönnek a válogatottak. Ha gondolod, küldj újakat!
süti beállítások módosítása