Olasz fórum

Olasz fórum

A 2012-13-as Serie A válogatottja alla mbemba

2013. május 18. - mbemba

Úgy esett, hogy idén nem 293 meccset láttam, hanem csak 123-at.:) Mégis megosztom veletek, hogy nézne ki az én válogatottam. Mivel nem szeretem, ha az utolsó meccs túlzottan nagy hatással van a bírára, így az utolsó forduló előtt döntök.

Marchetti – Benatia, Barzagli, Rodriguez – Lichsteiner, Vidal, Hamsik, Borja Valero, Asamoah – Cavani és Di Natale.

Marchetti: Hogy a Lazio sokáig tartotta magát, ahhoz van némi köze. Sok csodavédésén csak ámultam-bámultam.

Benatia: Keveset játszott idén, de mikor felépült magabiztos volt, nem csak a szerelésekben, hanem a támadások indításában is. Megérkezett, s az Udine elkezdett szárnyalni. A friuliak megnyerték utolsó 7 meccsüket!!!

Barzagli: Magabiztos, játéka garancia a Serie A-ban! Ha nyugton hagyják, akkor előre megy, előre tör, ott szorgoskodik.

Rodriguez: Hogy a Fiorentina támadásban mutogathatja magát, az köszönhető az olyan szorgalmas, magabiztos védőknek, mint ő.

Lichsteiner: Robotol, küzd szakadatlan, ráadásul társait is tüzeli. Nem egyszer hallottam olasz szakkommentátort aggódni azért, hogy mennyire kifutja magát a lelkes svájci.

Vidal: Az hagyján, hogy ütközik, szervez, cseleket csinál, gólt is rúg! Ebben az idényben 10-et.

Hamsik: Nem is olyan biztos az, hogy Cavani a szlovák nélkül is annyira jó lesz. Higgadt, mindig ki tudja várni a megfelelő pillanatot a kulcspasszokhoz. Óriási ütemérzéke van! Nem csak a passzokkor, a legjobbkor segít a védekezésben is.

borja val.jpegBorja Valero: Számomra ő volt a legnagyobb meglepetés ebben az idényben. Elképesztő futóteljesítmény, ugyanakkor pontos, precíz játék, néha finom cselekkel. A szárnyaló Fiorentina legjobbja. Az olasz média a Realt emlegetik jövője kapcsán.

Asamoah: Lenyűgöző erőnlétű játékos, De Ceglie nem jelenthetett akadályt az előtt, hogy csapatba kerüljön. Ő pedig, ha nem is volt a Juve legfontosabb embere, amikor játszott magabiztos volt. Nagyon jó volt – főleg ősszel –, s még jobb lesz!

Cavani: Gólkirály lett! Hátára vette a Napolit, s a második helyig cipelte. Szerintem legnagyobb erénye az, ahogy elmozog védőjétől. Középcsatártól én még nem láttam hasonló védőmunkát.

Di Natale: Egyre múlnak az idények, a nápolyi születésű Totò pedig ugyanolyan jó, mint... sőt, egyre jobb! Sorozatban ez a negyedik idénye, hogy húsz gól felett produkál.

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr805306143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2013.05.19. 12:15:55

Én is valami hasonlót állítottam volna össze. :)

Borja Valero számomra is az egyik legnagyobb meglepetés, talán a valaha legjobb teljesítményt nyújtó spanyol a ligában. A Real pedig hagyja csak őt békén. :)

Viszont Cuadradót hiányolom.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2013.05.19. 12:47:59

@Pietro87: Jogos! Hejjjj, ha újraírhatnám!:)

Feyyaz 2013.07.27. 08:06:20

Günaydin Olasz fanok!
Lenne egy kérdésem! Egy internettel nem rendelkező Juventus fan barátom arra kért,hogy nyomtassam ki neki a Juve Serie A őszi programját. Megkaphatnám ezt a linket tőletek?
Tesekkürler:
Feyyaz

Feyyaz 2013.08.04. 23:21:29

@mbemba:
Evet Mbemba,még érdekes! Mert még nem volt meg! Úgyhogy köszönjük szépen,már ki is nyomtattam,és viszem a srácnak!
(Remélem minimum Siracusában voltál! :) :) ).

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2013.08.05. 10:16:10

@Feyyaz: Semmiség! :)

Sokkal-sokkal jobb... Erdélyben!

Feyyaz 2013.08.06. 00:03:15

Ohhh,már értem! :)
Bizony,ilyenkor a legjobb nyakig merülni a szovátai Medve-tóba! :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2013.08.06. 22:57:47

@Feyyaz: Az is kimaradt, viszont Kolozsvár, Segesvár (előtte tordai sóbarlang), Brassó, Tusnád (onnan Szent Anna-tó), majd Szentgyörgy megvolt!

Így! :)

Feyyaz 2013.08.06. 23:02:56

A felsoroltakból nekem sajnos Segesvár és a Szent Anna-tó hiányzik! :(
Buona notte!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2013.08.07. 20:00:10

@Feyyaz: Mikor pótoltad, akkor majd beszélünk! :))))
süti beállítások módosítása