Olasz fórum

Olasz fórum

Ez az olasz bundáskenyér: mozzarrella és szardella van közötte (mbemba főz, 12.)

2014. február 08. - mbemba

201402071715.jpg

Van egy könyv, amelyik címlapján rögtön egy füllentéssel kezd: 222 könnyű recept, olasz konyha. Ez nem igaz, mert sok benne a nehezen-nehezen megcsinálható, de azért vannak benne valóban egész könnyű receptek is. Például a Mozzarella in carrozza, magyarul: Bundáskenyér olaszosan.

Minden előkészítve

Mi a lényeg? Vágtam néhány pár szelet kenyeret, ezeket alaposan megmártogattam egy kevéske tejben; minden második szelet közepére tettem két-három, mondjuk egycentisre vágott mozzarella darabot – én most a nápolyi bivalyok gyümölcse helyett a szarvasit választottam – és ezek közé-mellé kis szardella darabokat, mini filéket. A két kenyérszeletet egymásra fordítottam, mintha egy szendvicset készítettem volna, majd ezt a párost belemártottam a tojásos-tejes lébe. Miután kevéskét úszkáltak, áttettem a kacsazsíros (ez maradt 201402071719.jpgrégebbről) serpenyőbe. Két-három percet sütve mindkét oldalát kivettem és kész volt a Mozzarella in carrozza, azaz az Olasz bundáskenyér!

Ez itt az olasz bundáskenyér!

Az eredeti recept azt mondta, hogy vágjam le a kenyér héját és mártsam lisztbe a kenyereket a sütés előtt. Én ezt a két kérést nem teljesíttem, de így is jót ettünk! Ügyes vagy mbemba! – mondta az egyszemélyes tábor. És én elhittem!

Így történt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr655805099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása