Olasz fórum

Olasz fórum

Mourinho és Materazzi elbúcsúznak egymástól

2010. május 25. - mbemba

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr882030918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.05.25. 19:29:34

Ó, de megejtő! Mondjuk ebből azért látszik, hogy fontos embere volt Mátrix ennek az Internek, ha nem is a pályán, de az öltözőben.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.25. 19:31:54

Hihetetlenül szép és emberi, nagyon szeretem Matrixot is. Lehet hogy még túlontúl a Lost hatása alatt vagyok, de bepárásodott a szemem. Arrivederla!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.25. 20:01:00

@oleandro: Most őszintén: Mourinho kiugrása a kocsiból, az összeölelkezés, a sírva távozás, nem igaz hogy nem indít meg kicsit. Mikor tudod, hogy el kell menned, tovább kell lépned, de a szíved szakad meg és lelked egy részét otthagyod.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.05.25. 20:20:32

www.youtube.com/watch?v=jOzqaodDmTk

Ha valaki nem ismerné Materazzit vagy elfelejtette volna aljasságait, az nézze meg előbb a linket, majd utána a videót!

Ezt az embert látjuk itt elérzékenyülni! Szóval, van remény! Mindig!

oleandro 2010.05.25. 20:21:53

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Mou-val furcsa módon semmi bajom. És megértem a felfokozott érzelmi reakciókat is az adott pillanatban. Én csak a Materazzi-ra vonatkozó coming out-odra utaltam. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.25. 20:26:43

@madbalee: Az kizárt, van neki ízlése. :)

@mbemba: Azt se felejtsük el, hogy ezek sok éves videók mind.

@oleandro: Gyerekkora óta Lazio-szurkoló, de ettől függetlenül is kedvelem, mert leszámítva a régi aljasságait, fénykorában a legjobb és messze leggólerősebb védők közé tartozott. A vb-címet nyert Olaszország házi gólkirálya megosztva. :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.05.25. 20:40:47

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Én most sem küldeném cserkésztáborba!

Nekem a vébét leszámítva soha nem volt rokonszenves, és ott sem elsősorban híres tettei miatt volt szimpatikus, hanem azért, mert hihetetlenül visszafogta magát (leszámítva a Zidane-sztorit): nem győzködte a bírót, nem gorombáskodott, mikor pirosat kapott talán jogtalanul, a talán jogtalan tizenegyesnél nem hisztizett.

A videó pedig kell-e mondanom, hogy hihetetlenül jó, szép. Van remény! Mindig!

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.05.25. 21:27:04

Most az Inter szurkolói tudják, hogy mit érzek én, mint Chelsea szurkoló ahányszor Mourinhot látom bárhol, bármikor... :( Pótolhatatlan zseni és egyéniség. Sosem felejtem el azt az időszakot, amíg kedvenc csapatom padján ült, minden mozdulata, minden mondata felejthetetlen valamiért. :(

kiscsillag001 2010.05.25. 21:56:00

Ez már olyan mint egy szappanopera:))

popp · http://koncertblog.com/ 2010.05.25. 22:32:25

@mbemba: Szerintem ebben a jelentben nincs oly sok meglepő, az sem új, hogy Mátrixot érzelmei vezérlik, gyűlölet és szeretet. Ráadásul egy bl-győzelem még a legmogorvább emberből is hatalmas emóciókat vált ki.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.05.25. 22:52:10

@popp: Szerintem hihetetlenül nagy másodpercek!

Eddig nem láttam tőle szeretetet, de szeretetre utaló pillanatot sem. Nagyon örülök, hogy most láttam ezen a videón!

(és hát Múúúúú sem, az a folyton szipogó valaki:)

mickeyknox 2010.05.26. 08:28:51

ha ennyire szeret ott lenni, meg ennyire "fáj", akkor mifaszért megy el madridba? he?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.05.26. 09:11:50

@mickeyknox: Ahogy mondja: döntéseiben nem érzelmeire, hanem az eszére halgat.

@mbemba: Azért az Mátrix korábbi gesztusaiból kiderült már, hogy hazáját és az Intert nagyon szereti. Szerintem a családját és az édesanyját is.

La Serenissima 2010.05.26. 09:58:23

nagyon jó videó - lám-lám, Muú sem csak egy tökéletesen számító, a pszichológiát simán átlátó gép.

baraonda · baraonda.blog.hu 2010.05.26. 21:59:55

Ez egy nagyon kerek, emberi pillanat volt, baraonda elérzékenyült. :)

.Frajti 2010.05.26. 22:24:53

Oscar-díjas alakítás volt. Láthatóan tényleg, hiszen itt is mindenki megette. Ha sírni akarok, megnézem A szerelmünk lapjait. Na az tényleg megható. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.27. 00:58:50

@.Frajti: Ám ha Totti és Ranieri csinálta volna, na AKKOR tuti hogy igazi, ugye?

oleandro 2010.05.27. 09:19:20

@.Frajti: itt sokan túlértéktelték ezt a dolgot, de szerintem az is túlzás, akit te mondasz.
Mindenkiből előjöhet az ember ilyen különleges pillanatokban. Ettől még azok, amik (hadd ne minősítsem...)
Ami a dologban különben a legfigyelemreméltóbb szerintem: Mourinho már a stadionból sem a cspatával távozott :)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.05.27. 12:27:07

@.Frajti: Azért csöpög belőled az epe ;-), ez egy őszinte gesztus volt azt kár vitatni - függetlenül attól, hogy egyébként mit gondolunk a jelenet két szereplőjéről.

.Frajti 2010.05.27. 13:58:22

Mindenkinek reakció, de mindenki azt hisz el belőle, amit eddig is el akart:
Komolyan gondolom, amit írtam. Már az első képkockáktól hamisnak tűnt minden, és valahogy az egész jelenet megrendezése ilyen. Felőlem bárki lehetett volna e két ember, bármely játékos, az egész körítésen, mindenen hazugságot érzek. IGen, színjátékot. Ez a véleményem, és ezen nem változtat semmi. Még az se, ha fél éve tudni (aki ért a focihoz legalábbis biztos lehetett benne), hogy Mourinho elhúz innét. Szóval nekem nem kellenek a könnyek. Egy filmben ez hihető, de itt ez nem.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.27. 15:10:58

@.Frajti: Tudod azért az elég szar, hogy az általad nem szeretetteknek soha nem lehet őszinte reakciója, de a kedvenceknek bezzeg mindig. Baromira szűk a látóköröd. A jelenet két szereplőjéről pedig mit lehetne gondolni? A jelenlegi legzseniálisabb edző és az olasz labdarúgás közelmútjának egyik legjobb, de biztosan leggólerősebb védőjének összeborulása, utóbbi ráadásul klubja ikonja és a vb-győzelem egyik legnagyobb letéteményese, lásd csak a társgólkirályi címet a csapatban.
Egy utolsó, őszinte, érzelmes reakció. Gyönyörű.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.05.27. 15:47:15

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ha valakinek azt mondod, hogy: ,,Baromira szűk a látóköröd.", akkor azt az embert onnantól kezdve nehezen győzöd meg, viszont újabb válaszra ösztökéled, és az a válasz még olyanabb lesz.

Frajti a maga részéről lezárta a témát, de feltételezni lehet, hogy miután látta, hogy nem csak te állítottad az ellenkezőjét, elgondolkodik, hogy lehet csak a bizalmatlanság, az általános hiteltelenség az oka annak, hogy így gondolja.

Az olajat hagyjuk a júingokra!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.05.27. 15:52:30

Ezt csak azért írtam, hogy ne egymással foglalkozzunk, hanem a témával!

Calogero 2010.05.27. 15:54:28

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: tényleg ne haragudj meg rám, hogy veled foglalkozom, de kicsit furcsa, hogy mindenhol neki ugrasz a neked nem tetsző álláspontot megfogalmazókra, aztán meg közlöd, "hogy ez az én véleményem fogadjátok el"..
Béke van, fölösleges folyton vitákat provokálni

Calogero 2010.05.27. 15:55:35

most látom mbembát, sorry, nem rá próbáltam "rávajazni"

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.27. 16:17:06

@Calogero: Én, aki elsőként gratuláltam a Romának hogy milyen nagyszerű idényt futott, sőt, egy külön posztot szenteltem nekik a derbi után, hogy újfent gratulálok és megérdemelnék a bajnoki címet? Na ne vicceskedjünk már hogy én provokálok.

.Frajti 2010.05.27. 17:41:53

@mbemba: Nem ösztökél válaszra, már az előzőekre se akartam reagálni, sőt, az övére nagyon nem, egyszerűen mióta ide járok és írkálok, mániákusan ellenem van, eldöntötte milyen vagyok, ismeretlenül. Nincs kedvem meggyőzni ilyen embert se az ellenkezőjéről, se semmiről. Mindegy mi van az írásom mögött, biztos úgy igaz, ahogy ő gondolja. Ezt szeretem....

Sajnos ezért látogatok már erre egyre ritkábban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.27. 18:28:07

@.Frajti: Te nem vagy ép. Ki volt az, aki példának okáért széttúrta az én általam írt, romanistáknak szánt gratuláló posztot? Hány lazialétól lehetett ilyenre számítani? Ki volt az, aki minden ok nélkül kezdte el nem is egyszer szidni a Laziót, csak úgy l'art pour l'art? Te mondod, hogy én vagyok ezek után ellened, kérlek, ne röhögtess már! A fentebbi csupán kettő példa volt a nem kevésből. Ugyan már!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.05.27. 18:54:43

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Hagyjuk a történelmi sérelmeket! (szerintem egyszerű ugratás volt az összes)

Itt ez volt a helyzet: Frajti írt valamit, amivel senki nem értett egyet. oleandro reagált rá, te is, popp is. Frajti jelezte, hogy így sincs rendben, szerinte (megjegyzem, érvelt is). A kör bezárult volna, de te mit csináltál?

Ugyanazt, mint Totti (ezt jól megkaptad:) egy gyakorlatilag befejezett meccsen jó nagyot rúgtál Frajtiba!

Dunbar 2010.05.27. 20:08:15

Köszi a videót. Nekem simán őszintének tűnik, na nem mintha ez jelentene valamit.
Materazzi egy állat (jó és rossz értelemben is talán), nekem nagyon megmaradt az, amit anno a Perugiában művelt éveken keresztül. Talán még házi gólkirály is volt egyszer valami 12 góllal, úgy, hogy nem agyatlanul ment előre, hanem egyszerűen bekúrta az ÖSSZES lehetőségét. Szevasztok csatárok, mi?
Mourinho meg igaz, hogy egy baromira megosztó figura, de az összes volt/jelenlegi játékosa imádja*, ami nem hátrány egy edző életében.
Lényegalényeg: a videón két fenegyerek összeborul, mert nem csak tisztelik, hanem szeretik is egymást. Felemelő.

*Lövésem sincs, honnan veszem ezt, ne kérjetek hivatkozást

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.05.27. 20:28:34

@Dunbar: Köszi? Ne nekem!
Olasz csúcs egy védőtől (igen, 12 volt. próbáltam utánakeresni, hogy mennyi volt 11-ből, de nem találtam semmit, arra emlékszem, hogy csak esetleg csak egy-kettő lehetett abból). Tudtommal Pasarellla volt, aki Olaszországban így teljesített, ő soha annyit, mint Materazzi, de sokkal folyamatosabban (Interben és Firenzében egyaránt).

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ha ez önkritika

megint 2010.08.31. 19:17:15

Őszintének tűnt a dolog, pedig nagyon utálom

msadmin 2010.08.31. 19:54:12

sztem killerazzi részéről megjátszás José részéről őszinte. függetlenül attól h Roma szurkoló vagyok
süti beállítások módosítása