Olasz fórum

Olasz fórum

A Lazio kétszer nyert (Zigi másodszor)

2011. február 20. - mbemba

Vagyunk egy páran, akik nem láttuk a Genoa-Romát, de így is megmarad. Elképesztő egy meccs volt. 0-3-ról 4-3. Már-már közelít a kézis lányok magyar-francia meccsére (53. perc 25-18). Ranieri azóta már fel is mondott.

A Marassi visszatért korábbi énjéhez, s ismét olyan volt, mint mikor Milito vezette őket. Láttam a Samp ellen őket, s állítom, hogy ismét az a hihetetlenül sokat futó, az ellenfelet letámadó csapat lettek. Elengedték Tonit és Scullit, s ettől sokkal gyorsabb lett a csapat – főleg előbbi miatt. Nem Tonira építenek, s Palacio, Milanetto, Rafinha rohanhat kedvére. De az igazi változást Kucka hozta, a szlovák középpályás, aki hihetetlen jó minőségben, hihetetlenül nagy mennyiségben produkál. Kíváncsian várom, hogy meddig tudja tartani ezt az elképesztő formát.
 
Nem biztos, hogy győzelmet érdemelt a Milan és az Inter, de hát ez van. Viszont a Juve egyértelműen vereséget érdemelt. Nem csak én mondom, hanem Delneri és Barzagli is. Utóbbi mondta, hogy ha nincs Buffon kiállítása, akkor is a Lecce nyer.
 
A Lazio és a Nápoly – utóbbi sokat-sokat kínlódva az utolsó húsz percben – tartja a lépést. Micsoda gólt lőtt Hernanes, micsoda mozdulat! A Lazióról jut eszembe: totális öröm volt az övék! Győzelem az Olimpicóban, győzelem Genovában!
 
A legjobban eddig Zigi (20. forduló), Serenissima (21.), Frajti (22.), Automata Hari és mbemba (23.), s legutóbb Panucci (24.), Frajti és madbalee (25.), most pedig Zigi nyert, most 5+1-gyel, vagyis 7 ponttal.
 
Ez a helyzet az elején és a végén: Milan 55, Nápoly 52, Inter 50, Lazio 48, Udine 44, Juve 41... Catania 26, Brescia 23, Cesena 22, Bari 15.

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr522675631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Frajti 2011.02.20. 23:04:12

A Genoaról írtakhoz annyit, hogy Kukca ma nagyon nem volt sehol véleményem szerint. Palacio viszont formában volt nem kicsit, Paloschi is felpörgette a csapatot beállta után.

És egyébként a vicc az egészben, hogy a Roma ma 55 percig tette a dolgát, játszott ahogy kell, majd Ranieri zseniális húzásainak köszönhetően összejött a szokásos.

Azért én kicsit örülök a távozásának. De csak kicsit, most mélyebb a szomorúság a meccs miatt.

oleandro 2011.02.21. 10:37:06

??? te milyen meccset néztél? Szerinted R. miatt Omlott össze a csapat kb 50 perc után??? A "zseniális húzások" csak erre próbáltak valamilyen választ adni.
Amúgy teljesen felesleges romanistaként örömködni ebben a drámai helyzetben.
Ahogy az idei mélyrepülést sem egy ember okozta, úgy a feltámadás sem várható egy edzőcserétől, ebben biztos vagyok.
Itt kicsit más az ábra, mint az internél, ahol tényleg elsősorban (avagy kizárólag) csak edzőprobléma volt.
Van itt vagy száz ok, amiért ott tartunk,ahol, és ezek között Ranieri vélt v. valós hibái eltörpülnek.
Szép és nemes gesztusa ettől még hozhat feltámasdást, de max. 1-2 hétre.

.Frajti 2011.02.21. 10:40:43

@oleandro: Te úgy gondolod, én meg így.

Nem gondolom, hogy valaki csodát művelhet itt, de biztos, hogy kell valami más ide, mert láthatóan itt már csak bezöldülés volt. Vereséget bárki mással is szenvedhet a csapat. Mert láthatóan már másra nem jók, de akkor mért te adjunk egy esélyt valakinek, hátha felrázza őket?

.Frajti 2011.02.21. 13:39:31

Montella lett a befutó. Mindegy mi fog történni, szorítok neki. Szerdán fél hétkor kezdi is a harcot.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.02.21. 14:43:40

@.Frajti: Nem kötözködés: volt más jelölt?

Olvastam, hogy a genovai meccs előtt az öregek: Totti, Mexes, Perrotta, s még valaki mondták, hogy nem Ranieri a hibás.

@oleandro: @.Frajti: Mikor rákattintottam a meccs krónikájára - a Chievo-Milant néztem -, s láttam, hogy Loria bejött, akkor egyből arra gondoltam, hogy na ez elment.

Aztán persze nem tudom, hogy: Loria hogy focizott, aki lejött miért jött le, állt-e más Ranieri rendelkezésére.

Ha én döntöttem volna, akkor hagyom dolgozni Donyeckig.

.Frajti 2011.02.21. 15:57:37

@mbemba: Voltak mások, de igazából szerintem házon belül tervezték megoldani. A szezon elúszott, mindegy mik az okok, bár itt nagy össznépi klubszintű gondok az elsődlegesek. De. A lényeg, hogy már mindegy, hogy ki az edző, ha négy gólokat kapunk, de legalábbis rég volt 0-1 kapott gól... Ezt nézve, mindegy, hogy Ranieri, Montella vagy akár én is lehetnék.

Addig míg a klub körüli gondok nem rendeződnek, nem jut előbbre a klub. A Sensi családdal rengeteg a probléma. Amikor eladható volt a klub, nem akarták, amikor már muszáj, a kutyának se kell. Mert hiába mondják, hogy x v. y venné, mégse veszi senki. És ilyen meneteléssel nem is csábítjuk be a lehetséges vevőket...

A tegnapi meccshez csak annyit, hogy nem azon a cserén ment el, énmár akkor sírtam, mikor Perrotta megsérült és be kellett jönni a lófejűnek. De az biztos, hogy az év leghülyébb ötlete volt 2:3-nál behozni egy ötödik védőt, ezzel összezavarva a teljes védelmet. Aminek folyománya volt a következő két gól. Addig legalább úgy-ahogy rendezettek voltak.

Már nem annyira számít szerintem az egész, se BL, se bajnokság, a kupa meg kit érdekel?

De akkor is, reméljük szárnyalni fog a Kisrepülő!

oleandro 2011.02.21. 16:09:21

@.Frajti: OKé, szárnyaljon, de ne repüljön! -:)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.02.21. 18:51:18

@.Frajti: Én inkább Ranieriben látom a galibát, miképp a tavalyi menetelésért is őt tettem felelőssé :).

AZ elnök felelőssége szerintem olyan megfoghatatlan valami (kevésbé ismerjük dógaikat). Ott a tavalyi Lazio: mondták, hogy hüje Lotito, idén pedig vele menetelnek.
süti beállítások módosítása