Olasz fórum

Olasz fórum

Inter és Totti: félelmetes! (P87 es!)

2013. március 03. - mbemba

Ma 3 óra 45 után be akartam jelenteni, hogy tudom ki lesz az első három (Juve, Nápoly, Milan). De az Inter bő tíz percre rá belefogott egy hatalmas vállalkozásba. 0-2-ről, egy gyalázatos teljesítményből menekülve 3-2-re fordított a Catania ellen. Így pedig kijelenthető, hogy ők is mennek a Bajnokok Ligájáért.

Totti történelmi csúcshoz ért: befogta Nordahlt a minden idők legeredményesebbje listán – 225-ig jutottak. Így már második!!! Táblázat a vonal alatt! Első a 273-ig (274-ig?) jutó 38-as világbajnok, Silvio Piola.

Egyértelműnek látszik, hogy ki pályázik a legkomolyabb eséllyel Serie A dobogjára, de a kiesők kiléte sokkal inkább valószínűsíthető: a Siena, Palermo, Pescara hármas 21 pontos, a Genoa viszont már 26, a Chievo 29.

Jómagam szerencsétlenül döntöttem vasárnap: Megnéztem ahogy a Catania földbe döngöli az Intert, majd átnyergeltem a Fiorentina-Chievóra, várva a pontszerzést. Így lemaradtam az Inter-csodáról, s szenvedve láttam, hogy a Chievo egy jogtalan szabadrúgás után, egy lesről fejelt góllal kikap Firenzében (idegölő, hogy partjelzőnk vonalban állva, bájosan homorítva, egy szabadrúgás nyomán, nem látott egyenes vonalban). Amúgy a Roncaglia és Cuadrado hiányában gyenge jobboldallal focizó Fiorentina sokkal veszélyesebb volt a veronaiaknál, de Puggioni kapus és a szerencse segítségével állta a sarat a csapat. Pasquale szabadrúgásból varázsolt gólja klasszikus szépségnek számít.

Láttam félszemmel a Nápoly-Juvét. Az újragyepezett San Paolóban az első 45-ben jobb volt a Juve, mégis 1-1 volt, de a második félidő első felében a hazaiak begyömöszölhettek volna egyet-kettőt. Engem Behrami győzött meg igazán – tisztán játszva is mindig odaért, szerelt, indított, labdát vitt fel –, s Hamsik is hozta magát, magabiztosságát. A Juvéban talán csak Chiellini volt igazán jó!

Ha minden igaz, akkor Pietro 87 9 pontot gürizett össze (3 teli + 3 sima), ami több Frajti, 406 coupé és mbemba 7 pontjánál. Ezért:

1. Frajti 8 győzelem,

2. madbalee 7 győzelem,

3. mbemba 6 győzelem

4. 406 coupé 5 győzelem,

5. Pietro 87, Automata Hari 4-4 győzelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr365115364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

406coupé 2013.03.04. 00:03:56

Átszámoltam legalább 10-szer, hogy ne égjek le nagyon, de lehet így is le fogok. Pietro87: 3 teli 2 sima (8), mbemba 1 teli 6 sima (8). Ettől függetlenül valóban Pietro87 nyert. Gratula neki. :)
Bocsi az okoskodásért. :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2013.03.04. 06:45:24

@oleandro: Köszi szépen! Gyönyörű!!!!

Remélem, hogy jogászok majd leírják, hogy mennyire veszélyes, ha gyerekek futkosnak be a pályára - még ha meccs után is történik. Nem szabad megismétlődnie! :))

@406coupé: Köszi szépen! Én most nem fogom megint átszámolni, mert a lényegen nem változtat. Könnyen lehet, hogy az egyik eredmény másképp él a fejemben, mint az valóban van. Háromszor számoltam ki, kétszer más lett! :)

Tényleg nincs miért elnézést kérj, örülök, hogy mások is átolvassák, átszámolják!

oleandro 2013.03.04. 08:37:43

@mbemba: Ráadásul betegen (azt nyilatkozta aztán a capitano, h. azért is érzékenyült el, mert ő az egészről mit sem sejtett, már csak azét sem, mert egész héten betegek voltak, úgyhogy meg volt győződve, hogy otthon vannak...)
Meg azt is mondta (mert ilyen vicces fajts..) h. legkésőbb Piola rekordjának megdöntésekor azért majd visszavonul...:)
Mondjuk ahhoz nagyon elhúzódó harmadvirágzás kell
(a másodvirágzása már évekkel ezelőtt megvolt, amikor a sérölése után aranycipőt nyert)
Egyébként amikor a 2. gólt fejelő Romagnoli született, ő már akkor is a nagycsapatban játszott :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2013.03.04. 09:04:32

@oleandro: a képekből én is azt szűrtem le, hogy teljes meglepetés volt! Én szurkolok, h meglegyen! De még három nagyon termékeny idény nincs benne, szerintem.

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2013.03.04. 09:44:16

Ezt a fordulót úgy kezdtem, hogy vagy teli, vagy semmi. Lényeg, hogy elmozdultam az utolsó helyről és már csak holtversenyben vagyok ott. :D Talán együtt a Napolival újra előre kapunk. :)

Tottinak pedig nagy gratuláció ehhez a történelmi tetthez. Büszke lehet erre, ez már ott lesz az olasz foci történelemkönyvében. :)

madbalee 2013.03.04. 11:13:27

@Pietro87: eddig is ott volt mar szerintem :) Hatalmas grat neki!

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2013.03.04. 22:55:50

@madbalee: Arra értettem, hogy nem akárkit fogott be a góljával és ez a nagy tett. Igen, egyébként Totti minden tekintetben ott van. :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2013.03.05. 13:14:20

A Gazzetta szerint készül Totti válogatottbeli búcsúmeccse, egy meccsvége!!! (érzésem szerint, ez nem konkrétum, hanem csak felvetés, de úgy fogalmaznak mintha tudnának valamit. Utolsó bekezdés: www.gazzetta.it/Calcio/Squadre/Roma/05-03-2013/totti-prenota-trono-ritorno-azzurro-92316307422.shml)

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2013.03.05. 22:57:56

@mbemba: Ő csinálta a legjobban a világbajnok csapatból: a csúcson hagyta abba.

madbalee 2013.03.06. 07:31:11

@Pietro87: Hát igen. Ilyenkor jut eszembe két klasszis aki viszont túl hamar hagyta abba, de megérdemelte volna csapata sikerét. Maldini és Raúl.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2013.03.06. 12:47:37

@Pietro87: Egyetértünk!

@madbalee: Elvitték az Ígéret Földjére embereiket, de ők már nem mehettek be oda! :)

madbalee 2013.03.07. 15:07:52

Elsökent a totogyilkos tipposzlop:

Atalanta - Pescara 2-0
Cagliari - Sampdoria 1-0
Chievo - Napoli 1-3
Genoa - Milan 0-1
Inter - Bologna 2-0
Juventus - Catania 1-1
Lazio - Fiorentina 2-1
Palermo - Siena 1-0
Parma - Torino 2-1
Udinese - Roma 2-3
süti beállítások módosítása