Olasz fórum

Olasz fórum

Elefánt a címerben, a téren és a TÉRKÉPEN (videós)

2010. október 02. - mbemba

Catania címerében ott egy elefánt. Catania egyik főterén szintén ott egy elefántos szobor, és mindezt azért tudom, mert a focicsapat címerében is ott az elefánt.

Igazán, akkor lepődtem meg, amikor a város térképét láttam:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr592334419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mestska · http://cities.blog.hu 2010.10.02. 18:23:59

az előző fürdőszobai csempére én is bármikor felrajzoltam a mintákból Európa térképét :))

De ettől függetlenül nagyon ötletes, a lávakő elefánt meg klassz élőben :)

Peremartoni Krisztina (törölt) 2010.10.02. 18:55:56

Volt szerencsém Catania-ban járni nemrég.. Hátt, mint a Józsefváros, maradjunk ennyiben.. De egy buszsofőr egy üres busszal ingyen elvitt Nicolosiba, úgy hogy végülis pozitív a mérleg..

madbalee 2010.10.03. 11:28:47

@Thomas Gottschalk: Józsefváros melyik részére gondolsz? :)

Catella 2010.10.06. 00:02:41

@oleandro: :)) Igazad van, én nagyon szerettem, pedig előtte lebeszéltek róla többen.

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2013.02.02. 00:03:23

Roppant érdekes! És már a videó elindítása előtt ott van az alak - persze ez nem tűnt fel. :)

Pár napja gugle örtöztem :) és pont Cataniát szemléltem, igaz inkább a stadiont és egy-két városrészt. A címer és a szobor megvolt, de erről eddig nem tudtam. Most utána is járok az earth-ön. :)
süti beállítások módosítása