Olasz fórum

Olasz fórum

Pellegrini szörnyű időzítése

2008. augusztus 11. - mbemba

Federica Pellegrini melléfogott, méghozzá nagyon. A selejtezőben úszott olimpiai csúcsát, amennyiben a döntőben ússza megvan az arany. Így azonban mindössze ötödik lett 400 méter gyorson.

,,Túl gyengén kezdtem. Ellenőrizni szerettem volna a többieket, de nem tudtam ritmust váltani, pedig jól éreztem magam." - mondta az augusztus 5-én huszadik életévét betöltő úszónő, akit az olasz úszók legnagyobb esélyesének tartottak. Athénban majdnem hasonlóan rontotta el versenyét. 

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr53610146

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: slot 2018.08.21. 08:12:38

E-cig jacksonville fl - wainyjm

Trackback: slot 2018.08.18. 08:02:22

95 integra gsr stock spec - Avandia settlement checks near

Trackback: สล็อตออนไลน์ 2018.08.14. 22:12:08

A nevem kínaiul - ...és még annyit, hogy

Trackback: สล็อตออนไลน์ 2018.08.07. 07:22:44

1952 chevrolet bushings - T12 l1 pain in lower back

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása