Olasz fórum

Olasz fórum

Fulham-Juve 4-1

2010. március 19. - mbemba

Gera 2 gólt is lőtt (egyiket 11-esből). A tényekhez még hozzátartozik, hogy Cannavarót az első félóra végén kiállították! A meccsről mondjon többet az, aki látta is! Én azt gondoltam, hogy a Juve az idén már nem kap nagy pofont, erre tessék!

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr71851408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

La Serenissima 2010.03.19. 11:24:15

én az utsó fél órát láttam stream-en, 3-1-nél már érdekelt... a juve döbbenetesen gyenge volt, mint siena ellen 80 percen át.

Calogero 2010.03.19. 12:40:20

Grande Fulham, köszönet a szép estéért..
Mbemba tényleg nem kötekedésképpen, de áruld már el per favore, miért használsz ennyi felkiáltójelet? :)

madbalee 2010.03.19. 14:12:02

Hát akkor már csak a Inter gyűjti a koefficiens pontokat:((((

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.03.19. 14:15:39

@La Serenissima: És Gera villogott? (hátha elviszik Torinóba:)

@Calogero: Szeretem őket!! (nincs különösebb oka)

:))

@oleandro: Én örültem volna amúgy is, ha továbbmennek, de azért különösen, mert nagyon kellenének a pontok a 4. BL-helyért. Lehet, hogy pont a Roma fog valamikor lemaradni a BL-ről a Juve kiesése miatt! Erre mit mondasz? :)

oleandro 2010.03.19. 19:08:31

Nem vagyok ilyen érdekember. Vannak ennél magasabb rendű szempontok is -:)

La Serenissima 2010.03.19. 20:03:44

@mbemba: mármint Dzsérá? ;)

amit én láttam az egy jó csel + jó lövés és több látomásos DE eladott labda. mindenesetre nagy tapsott kapott (szó szerint standing ovation volt) amikor lekapták a pályáról

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2010.03.19. 22:53:13

@La Serenissima: Nem csak mi szeretjük őt ezek szerint! Bízom, hogy két okos ember: Gera és Koemam zöld ágra vergődik egymással! (a látomásos pedig telitalálat! :)
süti beállítások módosítása