Olasz fórum

Olasz fórum

Udimese (utolsó forduló, most madbalee és Zigi volt a legjobb, tavasszal pedig madbalee)

2011. május 23. - mbemba

Nem láttam egy meccset sem ebből a fordulóból. Azonban amint tehettem megnéztem a Chievo palermói diadalát (1-3), újra megcsodáltam egy Pellissier-varázst, aztán másodjára az Udine-Milan két-három percét játszottam vissza: Amelia úgy védett, mint a kapus, aki nem kapta meg a hírt, hogy nem kell kivédeni a védhetetlent. Így lett 0-0.

Az Udinese tehát elérte célját, álmai netovábbját. Én úgy gondolom, nagyon megérdemelték: egy-egy meccsen a 2010-11-es Serie A legsziporkázóbb 90 perceit ajándékozták. Négy játékosuk egészen kivételeset alakított. Ők lennének: Sanchez, Armero, Inler és a gólkirály, Di Natale. Jobbak, mint a tavalyi Samp, vagyis remélhetjük, hogy a BL-ben megérik a tavaszt. Ehhez szerintem mimimum az kellene, hogy megtartsák a négyeket. Az elnök azt mondta, hogy Sanchezért már kínáltak 35 millió eurót, de ő elküldte a komolytalanokat. Ugyanakkor lehet, hogy Inler máris elkelt.

A következő hetekben kiderül, hogy Friuli akar-e minőségi ugrást tenni együtt a Napolival (beszélik, hogy Mazzarri és De Laurentiis kibékült).

Merthogy a Milan és az Inter mellett ők lesznek ott, hogy megvédjék a Serie A becsületét.

Tippversenyünket madbalee nyerte, mert ő is – akárcsak Panucci – ötször nyert, de az utolsó fordulóban madbalee tippelt jobban – Panu nem volt a rajtvonalon. Szabályok itt.

GRATULA madbalee!

A következő hetekben lesz néhány részletesebb összefoglaló poszt!

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr272927208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madbalee 2011.05.24. 09:55:37

Köszönöm!

A győzelemtől mámorítva: Én vagyok az első aki duplázni tudott? Vagy popp is nyert már kétszer tippversenyt?

Panucinak is nagy grat! Tavasz közepe felé olyan sorozatot nyomott, hogy szerintem már mindenki Neki adta volna a győzelmet!

madbalee 2011.05.24. 09:57:35

Szerintem Handanovic is az udinei átigazolási cirkusz része lesz.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.05.24. 13:34:24

@madbalee: Én úgy emlékszem, hogy te vagy az első!:)

Guidolin úgy nyilatkozott, hoyg a klubnak nincs szüksége eladásokra. Nyilván Pozzo véleménye a fontos. Szerintem jobban tenné, ha akkor adná el a legjobbakat - ha már el akarja adni -, miután a BL-ben nagyot alakítottak.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2011.05.24. 20:51:30

Bariban Cassanót emlegetik! Ugyanis egy 19 éves srác, Grandolfo Cassanót idézte kezdőként való bemutatkozásával. Három gól a Bologna ellen.

Videóval az olasz szöveg mellett:

it.eurosport.yahoo.com/24052011/45/bazar-pallone-bari-nata-stella-grandolfo.html
süti beállítások módosítása