Olasz fórum

Olasz fórum

Szalonnás brokkolis leves (mbemba főz, 14.)

2016. február 18. - mbemba

Szerencsénk volt, hogy pár napja levettem a polcról Lénárd Sándor könyvét (A római konyha) és hogy arra az oldalra lapoztam, ahol a leveses receptek vannak. Nem sokáig kellett böngészgetnem, míg rájöttem, melyik az a fogás, amelyiket könnyűszerrel össze tudom rakni én is.


Húsos szalonnát vettem elő, ezt rátettem a kanálnyi disznózsírra, alaposan megfuttattam rajta, majd rátettem egy kisebb hagymát és egy gerezdnyi foghagymát. Egy percig kevergettem, majd ráloccsintottam úgy négy-öt kanálnyi paradicsomszószt. Jöhetett a víz, annyira hogy majdnem ellepje a kicsit később bedobott brokkolirózsákat is. Jut eszembe, hogy petrezselymet is tettem a levesbe.

Főztem az illatozót körülbelül félórát, majd még két-három percet az előző napról megmaradt tésztával. Nagyon finom lett! (nem csak szerintem!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr428402480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása