Olasz fórum

Olasz fórum

Arancino és pici-pici cannolo a Ferencieken (Ragùstami)

2017. október 03. - mbemba

arancs.jpgcannol.jpg

 

 

 

 

 

 

A városközpontban lófrálhattam ebédidőben, mikor eszembe jutott a közlekedésileg fenomenális helyen lévő Ragùstami. Túl sokszor láttam a feliratot a Ferenciek terén ahhoz, hogy ne ugorjon be a felirat, a hely.

Bementem és rácuppantam rögtön két kajára: az arancinora és a cannolóra. Mindkettő a déli konyha remeke és mindig visszamosolygok rájuk, ha őket látom. Az arancino látszott, hogy nem nekem készült, azonban nagyon finom volt, a rizsszemek között ott volt a padlizsán és a finom sajt, pont úgy ahogy az arancino norma esetében kell. Méretes is volt. Éppen ezért úgy gondoltam, hogy utána kikérem a cannolót és épp elég lesz az ebéd. Hát nem! Mikor kezembe nyomták, elmosolyodtam - mikor nem láttak, elnevettem magam keserűen. Egy nagyobbacska szaloncukorka méretű volt a zseniális édesség. Az íze amúgy rendben volt. Cataniában a város kellős közepén 1 euróért ehetek egy ennél háromszor nagyobb falat gyönyörűséget. Ez 390 ft volt.

Amúgy jó hangulata volt a helynek. Tényleg! Az eladó magyarul is, olaszul is szívesen beszélt. Szép olasz popzene volt, nem tucc-tucc, nem örökzöld.

Csak az a mini cannolo ne lett volna!

Ragùstami, Ferenciek tere 2., cannolo (390 ft), arancino (690), espresso (400).

Holnap lesz itt saját fénykép is!

ragusta.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr2112926011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása