Olasz fórum

Olasz fórum

La Corte, betérni nagyon jó, pizzázni kevésbé

2018. július 08. - mbemba

20180630_174117.jpgHelyünk, a La Corte (vagyis: Az Udvar) a Ferencvárosban, a József Attila lakótelepen van és mivel gyakran járok arra tudtam, hogy előbb-utóbb betérek. Kinéztem magamnak, mert kívülről tetszetős.

Bementünk és megállapítottam, hogy belülről is szép, kedves. Igen, olaszos is. És ami sokkal fontosabb a kiszolgálás kimondottan kedves. Egy rendkívül természetesen viselkedő ötven körüli nő mutatott asztalt. Pizzát rendeltünk.

Gyanút ébresztett, hogy a lista már nagyon hosszú volt. Hogy pizzából volt ezer (többek között: kalahári,nascar, torpedó, tortúra), az még talán megoldható, de hogy ezer Jamie sem tudna annyi mindent elkészíteni, amennyit ígér a menü, rendelésnyi idő alatt, az biztos.

Én sonkás pizzát kértem, partnerem spenótosat (under 5 a hölgy). A pizza tésztája kenyérszerű volt, kihűlés utána pedig elég kemény. A sonka nem volt finom, de szörnyű sem. Ami viszont bosszantó volt, hogy a spenótoson kimondottan kevés spenót volt, annak ellenére is, hogy említettük, hogy lányom nagyon szereti a spenótot, ellenben a paradicsommal nincs nagy barátságban. A paradicsom nem volt ott, de a spenót az édeskevés volt.

20180630_172423.jpgEnnek ellenére szépen fogyott a spenótos pizza: egyharmada nélkülem, a többit pusztítottam, mert éhes voltam ám. A maradékot szépen összecsomagolták nekünk. 4 ezer forintból, borravalóval együtt kijöttünk (ittunk 2 pohár gyümölcslevet is). Tehát, összegezzünk! Több mint kellemes hely kívül-belül, pizzázni máshol kell, de sörözgeti,felfrissülni tökéletes. Bejövünk máskor is, legfeljebb nem pizzáért.

Így történt velünk a La Cortéban!

Fényképek:

 1.) Pizzáink

 2.) Fülkénkből itt egy mérleg néz vissza

 3.) Itt is, a verandán is szép hely a La Corte

 20180630_172411.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr8714100511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása