Olasz fórum

Olasz fórum

Gorgonzolás, diós, csirkehúsos tagliatelle (mbemba főz 2.)

2008. december 15. - mbemba

A minap egyszerűnek látszó receptet láttam, jól meggondoltam, hogy tényleg olyan egyszerű-e, hogy magam is nekivághatok. Olyan egyszerű volt. Megcsináltam.

Gorgonzolás, diós, csirkehúsos tagliatelle. Ha valaki tudja olasznevét az csak szóljon!
 
Egy délceg csirkemellből csíkokat vágtam, melyeket lesütöttem, csak úgy fehérlettek bele, aztán félretéve, vettem a diót (mbemba maréknyi), kicsit összetörtem, morzsolgattam, lepirítgattam, majd a gorgonzola helyett vásárolt márványsajtot (15 dekányi volt kábé) a serpenyőbe tettem, rövid ideig összedolgozgattam őket, majd hozzálöttyintettem a csirkecsíkokat, majd az amúgy remek, de drágapénzen vásárolt tagliatellét (850 ft volt a közeli boltban). Az volt odaírva a receptre, hogy tagliatelle, ezért azzal készítettem el. Ha jól emlékszem, ezt a tésztát mindössze 5 percig kellett főzni.
 
Négy személyre szól az adag, de hárman vágtuk be. Utána meg mosolyogtunk, jómagam pedig dünnyögtem kicsit, hogy nem ittam jó kis fehérbort hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr34825070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baraonda · baraonda.blog.hu 2008.12.17. 08:50:00

:) azért ez a "mbemba maréknyi" mértékegység nagyon ott van :)

katácska! · https://www.facebook.com/kata365 2008.12.22. 19:24:23

á, ez nagyon jó
imádom a tésztákat, nincs velük pepecselés
ideje lenne beszerezni egy tésztákra specializálódott szakácskönyvet

aszterik 2009.04.14. 21:11:02

Huhúú, most csináltunk harmadszorra ilyet, a vendégeink is szépen ették, kérték is a receptjét... :)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.04.14. 21:56:01

Jajj, de mélyről kellett aszteriknek előbányásznia ezt a receptet, sebaj napokban kirukkolok valami újjal. Én is jól járok, he-he!

Jó lenne valami hasonlóan tartalmast kiötleni, mint itt:

www.youtube.com/watch?v=hKZWlATXhR8
süti beállítások módosítása