Olasz fórum

Olasz fórum

Gazdák-vendégek 2-6, Agazzi utánozta Higuitát (madbalee és mbemba nyert)

2012. szeptember 17. - mbemba

Nem voltam itthon hétvégén, nem neteztem. Mikor láttam az eredményeket, rögtön jól meghökkentem. Látom, hogy az Interrel meséset focizó Roma otthon veszített a Bologna ellen (2-3). Ez lepett meg leginkább! A Milan 0-1-gye kicsit kevésbé. Amennyire meglepődtem a Roma-vereségen, annyira elkeskenyedtem a Chievo-Lazio 1-3-on. Rögtön mondtam magamban: Biiiiztos, hogy Klose már megint. S így van! De Hernanes lőtt mégiscsak kettőt.

Az idegenben játszók 6-2-re nyertek a hazaiak ellen. Ez azért ritkaság, miképpen ritkaság az a védés is, amit Agazzi  produkált a Palermo-Cagliarin (1-1). Nekem Higuita jutott eszembe. Persze... a kolumbiai marad a nagyobb figura!

Ezúttal sovány 5 pont is elég volt a győzelemhez. Ezt madbalee és mbemba mellett Frajti is összeboronálta, de előbbiek 5 pontjában egy-egy telitalálat is volt, ezért a két győztes.

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszforum.blog.hu/api/trackback/id/tr384784524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madbalee 2012.09.19. 19:31:09

Agazzi hogy helyezkedett úgy, hogy a labda a háta mögé kerüljön ilyen helyzetben? Ez kész.

madbalee 2012.09.20. 10:46:24

@mbemba: Higuita mozdulataban joval több szandekossagot velek felvedezni:) Az a csavo amugy is egy külön stilus egyedül:)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.09.20. 14:06:49

@madbalee: Óriási figura volt! Nagyon kedveltem őt, meg Valderramát. A Fáy utcában 3-1-re vertük őket, ez volt az első válogatott meccs, amelyiket helyszínen láttam.

madbalee 2012.09.20. 18:31:53

@mbemba: Hát ja és kicsit fiatalabb parmás Aspilla is nagy kedvenc volt.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.09.21. 11:53:02

@madbalee: Ennyire egyedi figurákat a mai foci már nagyon nehezen visel el. Egyik barátom készített egy fényképet, mikor megérkezett a Newcastle-al Ferihegyre. Hatalmas bundában, mintha soha nem akart volna kibújni belőle. :)))

Lehet, hogy abban edzett! :)

.Frajti 2012.09.21. 21:40:36

Atalanta - Palermo 2:1
Bologna - Pescara 2:1
Cagliari - Roma 2:1
Catania - Napoli 1:2
Inter - Siena 2:0
Juventus - Chievo 4:0
Lazio - Genoa 2:1
Parma - Fiorentina 1:1
Sampdoria - Torino 1:1
Udinese - Milan 1:1

megint nincs időben poszt,jövő héten meg hétközi is lesz?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2012.09.21. 23:53:41

@.Frajti: Így van! Kedden Fiorentina-Juve, szerdán: Chievo-Inter, Nápoly-Lazio, Roma-Samp,...

Pietro87 · http://forzanapoli.blog.hu/ 2012.09.22. 11:57:29

@.Frajti: Az első meccs egyébként csak szombat 18-kor van. Semmit nem ígérek, de hétfőre megpróbálom időben megírni majd.

Viszont múltkor már a válogatott meccsek elé benyomtad a tippeidet az aktuális fordulót illetően. :)
süti beállítások módosítása